CZY MOŻNA JEŚĆ SŁODYCZE NA DIECIE??

 

Kto z nas nie lubi słodkości?

 

 

W zdrowym podejściu do żywienia jest na nie miejsce, jeśli mamy taką ochotę.

 

 

Pamiętaj, że nie przybieramy kilogramów od słodyczy, a od ogólnego zbyt wysokiego spożycia kalorii.

 

 

A to oznacza, że jeśli masz ochotę na coś słodkiego, nie musisz sobie odmawiać tej przyjemności

 

 

Kluczową rolę odgrywa ILOŚĆ

 

 

Na czym polega wyzwanie?

 

 

Wybieramy ROZSĄDNĄ ilość spożywanych słodkich bułeczek, ciast, batoników innych słodkości, po które sięgamy.

 

 

W tym tygodniu, skoncentruj się na przestrzeganiu poniższych wskazówek

 

 

Im mniej, tym lepiej.

 

 

Następnym razem zamiast paczki ciastek lub tabliczki czekolady wybierz małego batonika. Dostarczysz mniej kalorii i zaspokoisz swoją potrzebę na słodki smak.

 

 

Jeśli sięgałaś do tej pory po słodycze codziennie, stopniowo ogranicz ich ilość. Nie podejmuj restrykcyjnych kroków.

 

 

Przykładowo, zamiast ciasta wybierz ciastko i owoc.

 

 

 

 

 

To będzie już duży sukces.

 

 

Nie gromadź słodyczy w domu.

 

 

Im bardziej zwiększamy dostępność tych smakowitych przekąsek, tym większa szansa, że zjemy ich w nadmiernej ilości. Nie kupuj słodyczy „na zapas” i

„dla gości”.

 

 

Najpierw pełnowartościowy posiłek, później słodycz.

 

 

Jeśli przychodzi ochota na coś słodkiego, zjedz najpierw pełnowartościowy posiłek z dodatkiem warzyw lub owoców.

 

 

Ochotę na słodki smak może zaspokoić pełnowartościowy posiłek na słodko!

 

 

Spróbuj najpierw zjeść owsiankę lub owocową sałatkę z dodatkiem orzechów.

 

 

Dopiero później zdecyduj, czy faktycznie masz ochotę na coś słodkiego.

 

 

Powodzenia!

 

02. lipca 2022 r.
Zamknij menu