CZY MOŻNA SCHUDNĄĆ NIE TRENUJĄC ?

Można. Trzeba jednak pamiętać o ty , że......

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
1. Jak schudniesz, nie będziesz mieć atrakcyjnego ciała.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Mówimy o krągłych pośladkach i zgrabnych udach .
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Mimo, że naszym celem jest gubienie masy, to trening siłowy pobudza mięśnie do wzrostu. Dzięki temu gdy zredukujemy już tkankę tłuszczową, będziemy mieli czym się pochwalić na plaży.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
2. Jak schudniesz, Twoja skóra będzie w słabej kondycji.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Masz cellulit? Spróbuj naprężyć skórę. Przeszło? Bingo! Naprężona skóra jest atrakcyjna i zdrowa. Rozbudowane mięśnie to naprężona skóra, bo to właśnie one ją rozciągają.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
3. Nie trenując masz mniejsze zapotrzebowanie kaloryczne. To oznacza (dużo) mniejsze porcje przez kilka miesięcy. Bardzo ciężko jest utrzymać taką dietę. Mała ilość dostarczonych kcal to mała ilość witamin, minerałów i innych substancji odżywczych dla naszego ciała, skóry, mięśnii mózgu.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
4. Prawdopodobieństwo efektu jojo wzrośnie o 50%.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
.. Bo ile można jeść porcje szpitalne? Masz ochotę na popkorn w kinie, a później pójść do ulubionej pizzerii. Nie mając możliwości spalenia kalorii zapewniasz sobie ich nadmiar na kolejne 2-3 dni. Oznacza to, że żeby wyglądać tak samo jak przed rozpustą, musisz nie jeść przez 48-72h. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

Oczywiście, możesz schudnąć bez treningu. Pod warunkiem, że zaakceptujesz te wszystkie podpunkty.

Warto?⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

16. kwietnia 2019 r.
Zamknij menu