DLACZEGO INTERWAŁ ? - PORADA TRENERSKA OD AGATY

TRENING INTERWAŁOWY TO NAJLEPSZY POMYSŁ NA SPALANIE TŁUSZCZU.


Na czym polegają interwały?


Trening interwałowy polega na przeplataniu krótkich okresów ćwiczeń o wysokiej intensywności z okresami mniejszego wysiłku (regeneracji).

Te ostatnie są potrzebne, aby mięśnie mogły się zregenerować i odzyskać siłę przed kolejnym etapem intensywnych ćwiczeń.

Kto może uprawiać interwały?

Interwały może uprawiać każdy,bo rodzaj ćwiczeń i ich intensywność można dobierać indywidualnie.

Najważniejszą zaletą treningu interwałowego jest fakt, że pozwala spalać tkankę tłuszczową nawet do kilku godzin po zakończeniu ćwiczeń.

WOW spalamy tłuszczyk nawet po treningu.

Ile trwa trening interwałowy?

Trening interwałowy (ze względu na duży wysiłek) nie powinien trwać dłużej niż 30 do 40 minut i nie krócej niż 5 minut.

Najlepiej ćwiczyć 2-3 razy w tygodniu, z zachowaniem przynajmniej jednej doby odpoczynku.

W miarę wytrenowania możesz zwiększać czas lub intensywność treningu.

TAK to jest to tylko 30 min 2x3 w tygodniu.

Po tak intensywnym wysiłku twój metabolizm działa na najwyższych obrotach, a ty nawet po zakończeniu       ćwiczeń nadal spalasz kalorie!

16. października 2018 r.
Zamknij menu