JAK SZYBKO POWINNAŚ CHUDNĄĆ?

Porada od trenerki KINGI

Waga to często wyrocznia. Zanim na nią wejdziemy, nasze ciało odpowiednio się przygotowuje. Zaczyna napinać mięśnie, przyśpieszać puls, wyostrzać zmysły, podnosić poziom cukru we krwi.. Jednym słowem, przygotowuje się na wojnę. .
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Wiele razy wchodząc na wagę poczułaś wielką ulgę, widząc sporą różnicę. Albo jeszcze większą złość, gdy waga zmniejszyła się w zasadzie o kilkaset gram. .
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Posłuchaj. .
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Drastyczne zmiany prawie nigdy się nie udają.
Nasze ciało potrzebuje czasu do zmian. Musi się przystosować, uruchomić procesy metaboliczne – a nie kataboliczne. Jednym słowem musi dostać odpowiedni bodziec, by gubić tkankę tłuszczową zamiast mięśniowej. .
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Chcemy Ci pokazać coś, co jest esencją odchudzania. Coś, o co chodzi w każdej diecie. Przedstawiona tutaj metoda ma na celu stworzenie szczupłej, zdrowej i silnej sylwetki. .
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Załóżmy, że jesteś kobietą której zapotrzebowanie kaloryczne wynosi 2000kcal. Spożywasz dziennie 1700kcal. Przez 7 dni różnica w kaloryczności będzie wynosić:
300kcal (dobowo) * 7 (dni) = 2100kcal (tygodniowo)
Jeden kilogram tkanki tłuszczowej to 7000kcal.
To daje około 0,3kg różnicy w skali tygodniowej.

29. września 2019 r.
Zamknij menu