MOTYWACJA - SKRAJNE EMOCJE, KTÓRE STERUJĄ NASZYM CIAŁEM.

PORADA TRENERKI ANITY

 

Nie da się zacząć bez motywacji. Nie rozpoczniesz dbać o swoją sylwetkę, jeśli nie zobaczysz takiej potrzeby. Nie zmienisz swojej kolacji tylko dlatego, że tak trzeba.
Musi coś w Tobie zaiskrzyć⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
I powininaś to poczuć raz i nigdy więcej.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Tak samo, jak powinnaś raz podrzucić ogień do kominka, by ogrzać pomieszczenie.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Posłuchaj⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Motywacja to mit skuteczności działań.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Motywacji nie da się czuć dłużej niż kilka miesięcy.
Motywacja to skrajne emocje, które stresują nasze ciało.
Motywacja to wyobrażanie przyszłości.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Nie ma nic trudnego w podjęciu wyzwania, detoksu, wyrzucenia słodyczy przez 7, 14, czy 30 dni.

Mając świadomość, że czas działa na Twoją korzyść – wytrzymasz nawet nic nie jedząc.
Ale w końcu Twoja motywacja zacznie się tłumić. Zacznie zmniejszać się, wygaszać. A w to miejsce wrócą Twoje dawne przyzwyczajenia, które Twój umysł i ciało zna najlepiej. ⠀⠀⠀
I cała esencja sukcesu polega na tym, czy podczas ognia motywacji zaczęłaś zmieniać swoje przyzwyczajenia bo jeśli nie – wrócisz do poprzedniego stylu życia. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Czasami motywacja wróci – ale już nie będzie tak silna. Mając świadomość porażki, Twój umysł będzie bardziej oporny na zmianę i zniechęcony do treningów.
⠀⠀⠀⠀⠀
Nie śpiesz się
⠀⠀⠀
Potraktuj to z dystansem. Zmieniaj swoje przyzwyczajenia żywieniowe. Idź 30min wcześniej spać. Zrób posiłki na cały dzień. Utrzymuj te nawyki przez okres 3 tygodni. I jeśli nie osiągnąłaś zamierzonego celu w postaci redukcji tłuszczu, nie przejmuj się.

 

05. listopada 2019 r.
Zamknij menu