CO PIĆ GDY ZA OKNEM UPAŁY?

KLUB MRS.SPORTY CZĘSTOCHOWA-RAKÓW

PICIE WODY W UPAŁY

Picie wody pomaga oczyścić organizm z toksyn, dlatego zalecamy żeby w czasie treningów i odchudzania pić dużo wody. Jeśli ktoś myśli ze kubek kawy to to samo co szklanka wody, to się myli. Kawa działa odwadniająco. Podczas ćwiczeń do wody można dodać elektrolity lub kupować wysokozmineralizowaną. Sprawdzi się też dodatek soli hilamalajskiej, potasu oraz magnezu .

SŁODZONE NAPOJE

Napoje słodzone podnoszą poziom cukru we krwi i insulinę i powodują, że tyjemy. Rozwiązaniem nie są też napoje ze sztucznym słodzikiem. Zawierają spory dodatek barwników, konserwantów, środków słodzących, cukru, wzmacniaczy smaku i aromatów. 

SOKI?

Dwie szklanki soku dziennie są jeszcze w normie, ale nie przesadzajmy z ilością wypijanego soku. Lepiej jest zjeść pół kg świeżych owoców niż wypić pół litra soku z supermarketu.

 

WODA Z SOKIEM Z CYTRYNY? WSKAZANA!

Poprawia trawienie i zakwasza żołądek. Najlepiej wyciskać cytrynę i dodatkowo dodawać jej plasterki. Dzięki temu dostarczamy dwóch rodzajów witaminy C. Woda z sokiem z cytryny przyspiesza metabolizm, pomaga wypróżnić się, wspomaga odchudzanie i oczyszcza krew.

WODA SMAKOWA? POD WARUNKIEM ŻE WŁASNEJ ROBOTY!

Najlepiej zrobić ją samodzielnie w domu – to tzw. woda witaminizowana. Dodajemy do niej pokrojone warzywa i owoce głównie ogórek, truskawki, mogą być plastry cytryny, jagody, kawałki pomarańczy, grejpfruta i zostawiamy na noc. Przydadzą się też listki mięty i pokrzywy.  Picie wody przed posiłkami zmniejsza uczucie głodu. 

29. lipca 2017 r.
Zamknij menu