100% MOTYWACJI! UMÓW SIĘ ZE SOBĄ NA TRENING

Oto sprytny sposób, by ułatwić sobie chodzenie na treningi!

Aktywność fizyczna jest dobra dla ciała i ducha, pomaga utrzymać kondycję i zdrowie. Tyle teoria... A jak wygląda praktyka? Czy czasem jest Ci trudniej zebrać się w sobie? Chcemy ułatwić Ci utrzymanie odpowiedniego poziomu motywacji, dlatego mamy dla Ciebie sprawdzone wskazówki, które pomogą Ci przezwyciężyć lenistwo i regularnie przychodzić na treningi: 

 

     

  • Daty treningów wpisz do swojego kalendarza.

  • Umawiaj się na wspólne treningi z koleżanką.

  • Wymień i wyobraź sobie powody, dla których trenujesz.

  • Określ sobie realistyczne cele.

  • Zapisuj sukcesy.

  • Nagradzaj się! 

  •  

 

TWÓJ TRENING ROZPOCZYNA SIĘ W TWOJEJ GŁOWIE!

 

Zawsze pamiętaj, że podczas treningu czerpiesz z niego przyjemność, masz dobre samopoczucie, odczuwasz radość i dumę. 

PORADA TRENERSKA 

Umów się ze sobą  na trening! Oto sprytny sposób, by ułatwić sobie chodzenie na treningi.

Co niedzielę wieczorem ustal sama ze sobą trzy terminy treningów w nadchodzącym tygodniu. Wpisz je do kalendarza i zaznacz, jako ważne. Z naszego doświadczenia wynika, że to najlepszy sposób na wejście w odpowiedni rytm zajęć i utrwalenie go.

Nie przejmuj się, jeżeli raz opuścisz trening z powodu choroby lub innego nieprzewidzianego wydarzenia, ale nie pozwalaj sobie na rezygnację z treningów bez ustalenia nowych, zastępczych terminów. Szybko podejmij kolejną próbę i staraj się dotrzymać ustalonych dni treningów. W ten sposób nie pozwolisz na powrót starych, niezdrowych przyzwyczajeń. 

 

 

08. czerwca 2017 r.
Zamknij menu