Ćwiczenia z wykorzystaniem przyrządu flexi-bar - porada od Agnieszki

Z przyjemnością przedstawiamy kolejną poradę od naszego trenera z Mrs.Sporty. Tym razem zapraszamy do zapoznania się ze wskazówkami od Agnieszki.

Ćwiczenia z wykorzystaniem przyrządu flexi-bar są całkowicie bezpieczne, a opanowanie sztuki stałego utrzymywania drążka w ruchu wbrew pozorom wcale nie jest takie proste. Wyćwiczenie tej techniki i regularne treningi 3 razy w tygodniu mogą przynieść jednak zaskakujące efekty. Przede wszystkim ćwiczenia te pobudzają organizm do pracy, dzięki czemu nasz metabolizm zostaje przyspieszony. Usprawniona zostaje również koordynacja i równowaga. Trening z wibrującym drążkiem w szybkim tempie powoduje też wzmocnienie mięśni tułowia, co pozwala złagodzić bóle pleców. Warto również wiedzieć, że wzmocnienie mięśni znajdujących się w okolicach obręczy barkowej oraz w rękach pomoże zwalczyć nieprzyjemne objawy bólowe osobom cierpiącym na reumatyzm kończyn górnych. Trening z drążkiem sprzyja także stabilizacji kręgosłupa, dzięki czemu sylwetka staje się bardziej wyprostowana. Kobiety, które po przebytej ciąży chcą powrócić do dawnej kondycji i pozbyć się nadwagi również mogą wykorzystać do ćwiczeń drążek, który dodatkowo wzmocni mięśnie miednicy. 

Do zobaczenia w Mrs.Sporty!

18. stycznia 2014 r.
Zamknij menu