MOTYWACJA DO TRENINGU

porada od trenerki Agnieszki

Nikt nie zmusi cię do ćwiczeń jeśli nie będziesz tego chcieć, ale przecież chcesz wyglądać dobrze i czuć się zdrowo. Tego chce każdy, ale nie każdemu chce się podnieść z kanapy po ciężkim dniu pracy, żeby robić pompki.

Żeby jednak zacząć ćwiczyć musisz znaleźć powód, który dla ciebie jest ważny. Jest wiele korzyści płynących z regularnych ćwiczeń, po prostu wybierz taki, który przemawia do Ciebie najbardziej. 

Dzięki treningom:

     

  • zgubisz dodatkowe kilogramy,

  • wyrzeźbisz i wzmocnisz mięśnie,

  • wzmocnisz kości,

  • poprawisz działanie układu krążenia,

  • poprawisz działanie układu odpornościowego,

  • poprawisz psychiczne samopoczucie.

  •  

Jest też inna ważna zaleta - ćwicząc regularnie i poprawiając sylwetkę spowodujesz, że ludzie z twojego otoczenia też będą chcieli dbać o siebie. Możesz stać się dobrym przykładem dla innych, zaangażować ich w nowy styl życia. Pamiętaj jednak, że wymienione powyżej zalety trenowania mogą pomóc zacząć, ale nie będą codziennie popychać cię do przodu. Kiedy zaczniesz mieć wątpliwości lub złapie cię lenistwo, musisz mieć pod ręką inne motywatory.

Wszystkie małe powody są dobre, jeżeli tylko pozwalają ci kontynuować ćwiczenia i dbać o ich regularność. Pamiętaj tylko, żeby ustalić sobie realistyczne cele - nie należy rzucać się z motyką na słońce, tylko zacząć od małych kroków. Chwile wahania i potknięcia zdarzają się zawsze i łatwo wtedy zniechęcić się do dalszych starań, zaprzestać treningów. Zwłaszcza, jeżeli postawimy sobie za wysoko poprzeczkę.

W KWESTII TRENINGÓW

NIE MA WEEKENDÓW

NIE MA WAKACJI

NIE MA URODZIN

NIE MA DNI WOLNYCH!

17. maja 2017 r.
Zamknij menu