NAJGORSZE GRZESZKI !

Czyli czego powinniśmy unikać w codziennej diecie.

Być piękną i zdrową ! Tego pragnie każda kobieta.

Restauracje i wakacyjne ogródki przyciągają nas pysznymi lodami i daniami które wpędzają w wyrzuty sumienia .

Zalecenie jest, by podczas odchudzania nie spożywać tłuszczów i węglowodanów. Takie jedzenie dietetyczne po prostu nie istnieje. Więc śmiało możemy użyć określenia, że jest to mit! :)

Każdy produkt zawiera śladowe ilości tych substancji i nie widzimy w tym nic złego. Nasz organizm potrzebuje wszystkich składników mineralnych i witamin, białka, tłuszczów oraz węglowodanów, do prawidłowego funkcjonowania. Niektóre substancje nie mogą być wytworzone w tkankach, więc ich spożycie w pokarmie jest niezbędne.

Najważniejsze to utrzymanie umiaru i kierowanie się rozsądkiem w planowaniu codziennego menu i rozporządzaniu jedzeniem.

Poniżej zamieszczamy listę produktów, które należy ograniczyć by schudnąć i utrzymać organizm w dobrej formie  :

     

  • * soki słodzone i gazowane napoje,
  • * smażone, tłuste mięsa
  • * białe pieczywo,
  • * rozgotowane makarony,
  • * ziemniaki (szczególnie te smażone na głębokim tłuszczu)
  • * słodycze (dozwolone są 2-3 kosteczki czarnej, gorzkiej czekolady ;) ),
  • * alkohol i inne używki.
  •  

 Konsekwencją efekt jo-jo.

Całkowite wyeliminowanie ich z diety oczywiście nie jest dobrym pomysłem – taki ruch sprawiłby, że po osiągnięciu wymarzonej wagi z tęsknoty sięgniemy po te produkty co negatywnie wprowadzi naszą wagę na stare tory.  Należy je więc ograniczyć, a wszelkie „grzeszki” żywieniowe traktować jako mile widzianego, ale rzadko odwiedzającego nasze menu gościa.

Nie zapominajmy też o aktywności fizycznej i regularnym spożywaniu dużej ilości wody, która pomoże szybciej spalić nagromadzone w tkance tłuszcze.

21. czerwca 2018 r.
Zamknij menu