Porada od Asi na jesienny spadek formy

Jesienny spadek formy zdarza się niemal każdemu. Zamiast narzekać, że na nic nie masz siły i wciąż chce ci się spać, powalcz o zastrzyk energetyczny i chęć do działania. Oto sprawdzone i proste sposoby, dzięki którym znów zachce ci się chcieć!

     

  • Nie pij kawy – idź na spacer, pobiegaj Kawa rano? Brzmi bosko. Ale może spróbuj zastąpić ją jogą? Popołudniowej kawy nie myl z budzikiem! Filiżanka espresso co prawda doda ci energii, ale przy okazji ma dużą szansę zakłócić naturalny rytm czuwania i snu.
  • Podobnie zadziała popołudniowa drzemka, jeśli będzie dłuższa niż 30 minut. Jedyne, co sobie zafundujesz, przesypiając popołudnie, to nocne liczenie baranów, przewracanie się z boku na bok i totalne niewyspanie o poranku.
  • Najlepszym sposobem na natychmiastowe dodanie sobie energii jest krótki, szybki marsz. Zatem gdy kolejny raz w ciągu dnia dopadnie cię zmęczenie, zamiast parzyć kawę albo zakopywać się w łóżku, przyjdź do Klubu.
  • Brak ci motywacji? Myślisz: gdybym miał więcej sił, to zacząłbym biegać, chodzić na siłownię, jeździć na rowerze… Nie czekaj z aktywnością fizyczną, aż zacznie cię rozpierać energia. Sam sprowokuj ją do pojawienia się i pozostania na dobre – zacznij się ruszać. Regularne ćwiczenia dodają energii – zapytaj dowolnego biegacza. Jego opinię sprawdzisz na sobie pierwszą przebieżką. Im bardziej się zasapiesz, tym lepiej się poczujesz. PS Jutro widzimy się na POWER treningu!
  •  

19. października 2014 r.
Zamknij menu