Sposoby na smukłą talię - porada od Asi

Smukła talia to marzenie wszystkich kobiet. Każda z nas ma inną budowę ciała, w związku     z czym u jednych wymarzona talia jest kwestią kilku miesięcy, u innych niestety nigdy nie będzie aż tak widoczna. Nie jest to jednak powód, by się poddawać. Każdą sylwetkę można bardziej wyćwiczyć i wypracować. Wymaga to trudu i dyscypliny, ale na pewno będzie warto! 

     

  • Hula Hoop
  •  

Kto by pomyślał, że to właśnie ta niepozorna zabawka z dzieciństwa to lekarstwo na piękną talię? Pierwsze efekty w postaci bardziej zaznaczonej talii zobaczycie nawet już po 2 tygodniach regularnego trenowania!

     

  • Skłony
  •  

Kolejne proste ćwiczenie, która większość z nas zna z lekcji wychowania fizycznego. Możemy wykonywać je stojąc – wykonując skłony do każdej nogi, raz w lewo, raz w prawo – lub na siedząco – wyprostujcie nogi, trzymajcie stopy blisko siebie. Wykonujcie skłon do przodu i starajcie się dotknąć dłonią stopy. Cały czas trzymajcie nogi w pozycji leżącej, unikajcie ich uginania.

     

  • Kołysanie biodrami
  •  

To ćwiczenie zwłaszcza na tych, którzy dobrze czują się na parkiecie. Taniec to idealny sposób na wypracowanie talii. Szczególnie polecam tańce latynoamerykańskie, które wymagają ruchów bioder: salsę lub sambę. Oprócz pięknie wyrzeźbionej talii, nabierzecie dodatkowo pewności siebie i zgubicie zbędne centymetry.

     

  • Zgięcia w bok z ciężarkami
  •  

Ćwiczenie to polecam tym Klubowiczkom, które lubią treningi z obciążeniem. Jak prawidłowo wykonać ćwiczenie? Należy stanąć prosto, w lekkim rozkroku z delikatnie zgiętymi kolanami. W jednej ręce trzymamy ciężarek, drugą kładziemy za głowę. Wykonujemy skłon w stronę, w której trzymamy ciężarek. Kiedy poczujemy napięcie, zostajemy 3 sekundy w tej pozycji, po czym wracamy do pozycji wyjściowej. Zmieniamy rękę i zaczynamy następną serię!

     

  • Uniesienia
  •  

Uniesienia to kolejne ćwiczenie, które pomaga schudnąć w talii. Do tego ćwiczenia potrzebna jest mata. Należy położyć się na lewym boku. Nogi można trzymać lekko zgięte. Prawą rękę trzeba położyć na biodrze, a na lewej spróbować się podnieść. Ćwiczenia na talię wykonujemy po 10 razy na każdej ze stron. Liczbę powtórzeń należy systematycznie zwiększać.

     

  • Nożyce
  •  

To z pozoru proste ćwiczenie przynosi niesamowite efekty! Siedząc lub opierając się na łokciach w pozycji półleżącej, unosimy lekko obie nogi i poruszamy nimi  w przeciwległych kierunkach, krzyżując je w kostkach, raz prawą nogą na górze, raz lewą.

     

  • Brzuszki
  •  

Polegają one na unoszeniu tułowia w stronę zgiętych w kolanach i opartych o ziemię nóg. Nieco bardziej skierowane na talię będą brzuszki skośne. Polegają one na przyciąganiu raz jednego, raz drugiego łokcia do kolan.

08. września 2015 r.
Zamknij menu