Regularny trening kluczem do sukcesu

 

 

Aktywność fizyczna w każdej postaci jest dobra dla Twojego organizmu a regularny trening dostarcza nam codziennie dużą dawkę energii. Jeśli dopada Cię brak motywacji przypomnij sobie o powodach, dla których mimo wszystko warto pójść na trening.

To, że ćwicząc chudniesz i oddalasz się od pojawienia efektu jo-jo, jest tylko jedną z kilkunastu korzyści płynących z regularnych treningów. Dzięki ćwiczeniom masa mięśniowa wzrasta, a tkanka tłuszczowa znika. Pamiętajmy, że im więcej mamy mięśni, tym szybciej chudniemy. Mięśnie do pracy potrzebują energii, którą pobierają właśnie z tkanki tłuszczowej.

Regularna aktywność fizyczna poprawia naszą przemianę materii, a w połączeniu z dobrze zbilansowaną dietą daje jeszcze lepsze rezultaty. Dodatkowo obniżenie ciśnienia krwi oraz tętna (zarówno podczas wysiłku jak i po nim), a także poprawia wydolności oddechową i sprawności fizycznej. Poprawę sprawności fizycznej możemy zaobserwować w sytuacjach dnia codziennego, zdecydowanie wolniej męczymy się, a tym samym intensywność naszych treningów może być coraz większa.

Trening pomaga rozładować emocje, więc jeśli czujesz się zmęczona i zestresowana koniecznie wybierz się na 30 minutowy trening do klubu Mrs. Sporty. Aktywność poprawia samopoczucie oraz kondycje psychiczną – nic nie daje większej satysfakcji niż zmęczenie po treningu.

Ćwicząc nasz organizm nabiera naturalnej odporności, organizm dotlenia się i hartuje, dzięki temu jesteśmy mniej podatni na przeziębienia.

Pamiętaj o regularnym treningu

09. kwietnia 2017 r.
Zamknij menu