• POSTAW NA SIEBIE - ZYSKAJ DWA MIESIĄCE W CENIE JEDNEGO!*

  • Wyszukaj klub Mrs.Sporty
    w Twojej okolicy

Mrs.Sporty Warszawa-Wesoła

Listopad miesiącem wiedzy o INSULINOOPORNOŚCI - a ty wiesz co to takiego ?

W Polsce na cukrzyce choruje około 3 mln ludzi. I choć choroba wymaga ciągłego nadzoru lekarzy, nie jest przeciwskazaniem do uprawiania sportu. Wręcz przeciwnie! Podobnie jak w przypadku osób zdrowych, aktywność fizyczna u cukrzyków wpływa na poprawę samopoczucia oraz wynikow badań.

6 treningowych wskazówek dla diabetyków:

1.       Trenig powinien być podzielony na 3 części. Każdą jednostkę treningową rozpoczynamy od ćwiczeń rozgrzewających o niskiej intensywności, które w Mrs.Sporty stosujemy podczas pierwszego okrążenia. Po części głównej, wykonujemy sesję wyciszającą (ok. 10 min), którą jest rozciąganie.

2.       Treningi powinny być regularne i odbywać się minimum 3 razy w tygodniu. W miarę wzrostu wytrenowania można zwiększyć liczbę dni treningowych. Najważniejsze, aby ćwiczenia wykonywać regularnie – tylko w taki sposób zajdzie proces adaptacyjny organizmu.

3.       Czas trwania wysiłku zależy od poziomu wytrenowania i intensywności wysiłku. Zazwyczaj jest to 20–40 minut. Trzeba pamiętać, że trening trwający ponad godzinę może powodować hipoglikemię;

4.       Chorym na cukrzycę zaleca się trening oporowy. Powinny to być ćwiczenia siłowe z niskim obciążeniem. Zaleca się trening o zmiennej intensywności.

5.       Intensywność treningu powinna być umiarkowana – na poziomie 50-70% maksymalnego pulsu. Aby określić puls, którym powinniśmy się kierować w trakcie treningu, możemy skorzystać ze wzoru:

     

  • HR wysiłkowe = 0,5x (HR max – HR spoczynkowe) + HR spoczynkowe.
  • HR max = 220 – wiek, jest to odpowiednik naszej tablicy na sali ćwiczeń
  •  

6.       Po pierwszym i drugim okrążeniu nie wolno zapominać o kontroli intensywności treningu.

zapisz się już dziś           

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
Wyznacz sobie cel. Mrs.Sporty pomoże Ci go osiągnąć
Dane kontaktowe
Mrs.Sporty Club Warszawa-Wesoła
Beata Paziewska
ul. Jeździecka 21F lok. Nr 1
05-077 Warszawa
Polska
512774212
Beata Paziewska
Właścicielka
Beata Paziewska
Godziny otwarcia
Poniedziałek
08:00 - 12:00 / 15:30 - 20:00
Wtorek
08:00 - 12:00 / 15:30 - 20:00
Środa
08:00 - 12:00 / 15:30 - 20:00
Czwartek
08:00 - 12:00 / 15:30 - 20:00
Piątek
08:00 - 12:00 / 15:30 - 20:00
Sobota
08:30 - 12:30
  • Nasza koncepcja
    Jesteś wyjątkowa. Taki będzie również Twój trening.

    Stworzony przez kobiety dla kobiet. Trenujesz efektywnie, krótko i w prosty sposób - z osobistym wsparciem. Nasi trenerzy doskonale znają Twoje potrzeby, dlatego optymalnie dopasowują  trening do sformułowanych przez Ciebie celów. W ten sposób w mgnieniu oka staniesz się smuklejsza, sprawniejsza i zdrowsza.

    Dowiedz się więcej!
Osobista opieka trenera personalnego oraz najnowocześniejszy sprzęt.

Najważniejszym elementem treningu Mrs.Sporty jest osobisty kontakt z Klubowiczkami. Na drodze do osiągania ich osobistych celów towarzyszą Ci wykwalifikowani trenerzy personalni.  Dlatego kładziemy szczególny nacisk na odpowiednie wykształcenie naszej kadry oraz ciągłe podnoszenie ich kwalifikacji.

Trening wszystkich grup MIĘŚNI w jedyne 30 minut!

W celu osiągnięcia indywidualnych celów trenuj 2-3 razy w tygodniu przez jedyne 30 minut. Krótkie jednostki treningowe oraz elastyczne terminy pozwolą Ci bez problemu zintegrować koncepcję Mrs.Sporty z Twoim rytmem dnia.

Sprawdzony program żywieniowy dopasowany do Twoich indywidualnych potrzeb - bez ryzyka wystąpienia efektu jo-jo.

Koncepcja żywieniowa bez efektu jo-jo! Twój trening uzupełnimy o zdrowe i zrównoważone odżywianie, które nie tylko pozwoli ci na zrzucenie zbędnych kilogramów, lecz ponadto umożliwi długotrwałe utrzymanie wymarzonej wagi. Nie tylko zdrowo, ale też smacznie!

Klub Sportowy, Fitness Wesoła

Szukasz fitness dla kobiet w swojej okolicy mieszkasz w Wesołej, Sulejówku, Wiązownej, Otwocku i okolicach, Znajdziesz nas na osiedlu Stara Miłosna w Galerii Sosnowej wejście od parkingu przy Piotrze i Pawle.
Trening dla kobiet i z kobietami, w wyjątkowej atmosferze, z bezpiecznymi sprzętami dostosowanymi do indywidualnych potrzeb to wszystko znajdziesz w klubie sportowym Mrs.Sporty Wesoła.
Twoim celem jest utrata wagi, poprawa kondycji, pozbycie się bólu pleców w tym wszystkim mogą pomóc nasi wykwalifikowani personalni trenerzy, fizjioterapeuci i dietetycy pracujący w Mrs.Sporty Wesoła
Jeśli potrzebujesz opieki żywieniowej z chęcią pomożemy Ci w zmianie nawyków żywieniowych podczas indywidualnego programu żywieniowego dla naszych klubowicze oraz wieczorków żywieniowych i dostępnych w klubie Mrs.Sporty Wesoła zdrowych przepisów kulinarnych
Zamknij menu