Pulldown / Shoulder Press

To urządzenie, na którym poprzez wypychanie rąk w górę wzmacniamy mięśnie pleców, ramion, barków i klatki piersiowej, czyli mięsień najszerszy grzbietu, czworoboczny, naramienny, a także dwugłowy i trójgłowy ramienia. Ćwiczenia na tej maszynie sprawiają, że znikają tzw. „motylki”, ujędrniają się ramiona i górne partie pleców, a wieszanie firanek przestaje być problemem ;-)

 

Add/Abductor 

Poprzez proste ruchy nóg wzmacniamy grupę mięśni odwodzicieli i przywodzicieli,  ud, a także mięśnie pośladkowe. Dodatkowo poprzez wyprostowanie kolan włączamy do pracy mięsień czworogłowy uda. Jędrne, zgrabne i powabne nogi to marzenie każdej z Nas. Już dzisiaj zrób pierwszy krok do osiągnięcia celu!

 

Chest Press/Rowing

Wiosłując na maszynie wzmacniamy mięsień najszerszy grzbietu oraz mięśnie równoległoboczne, przez co ściągamy łopatki, przestajemy się garbić, a nasza postawa staje się prawidłowa. Dzięki temu, że opór stawiany jest w obie strony aktywujemy także mięsień piersiowy wielki.

 

Hip Extension

Kolejna maszyna, na której możemy poprawić wygląd swoich nóg to hip extension. Skupiamy się tu na pracy mięśni czworogłowego uda, pośladkowego wielkiego oraz grupy  kulszowo-goleniowej. Nogi stają się silne i mocne, dzięki czemu żadne schody nie będą Ci straszne, a jazda na nartach sprawi jeszcze większa przyjemność.

 

Back Extension / Flexion

Każda z nas chciałaby by się pochwalić płaskim brzuchem. (i ...)Oto maszyna, która pozwala nam to osiągnąć. Poprzez ruch zgięcia i wyprostu tułowia wzmacniamy mięśnie brzucha i grzbietu. Równocześnie zmierzasz do upragnionego wyglądu i zmniejszenia dolegliwości bólowych kręgosłupa.

 

Butterfly

Kolejna z maszyn pozwala nam na wzmocnienie mięśni piersiowych i równoległobocznych. Świadomie ściągając łopatki poprawiamy swoją sylwetkę, prostujemy się. W trakcie łączenia rąk przeciwdziałamy siłom grawitacji, co pozwala utrzymać kształtny i jędrny biust.

 

Squat

Chcesz żeby Twoje pośladki były jędrne, kształtne i mocne? Ta maszyna jest stworzona dla Ciebie! W trakcie przysiadu pracują mięśnie pośladkowe, czworogłowe ud, a także grupa mięśni kulszowo – goleniowych. Pokonując opór maszyny zwiększasz ich siłę i nadajesz im doskonały kształt. Nie zwlekaj, im szybciej zaczniesz tym szybciej osiągniesz pożądany efekt.

 

 

26. sierpnia 2015 r.
Zamknij menu