Odżywianie wspomagające spalanie tkanki tłuszczowej

Dieta przyspieszająca spalanie kalorii powinna zawierać:

Białko - zadbaj o pełnowartościowe źródła białka w każdym posiłku. Białko przyspiesza metabolizm 2-3 razy bardziej niż inne składniki pokarmowe. Szacuje się, że ok. 25%-30% energii ze spożytego białka zostaje zużytych dodatkowo na procesy związane z jego obróbką.

Surowe warzywa i owoce - wybieraj surowe, gdy tylko to możliwe. Przeżuwanie, trawienie i rozkładanie surowych produktów na prostsze składniki jest dużo bardziej energochłonne niż w przypadku warzyw poddanych obróbce termicznej. Dodatkowo w tej postaci dostarczą więcej witamin, które przyspieszają niektóre reakcje komórkowe.

Jedz 3 posiłki o stałych porach - mit jedzenia 5 posiłków już dawno został obalony. Badania naukowe pokazały, że efekt termiczny spowodowany przyspieszeniem spalania kcal wśród osób, które spożywały 5 posiłków był taki sam jak u osób spożywających 3 posiłki dziennie. Dodatkowo, kiedy jesz rzadziej, mniej myślisz o jedzeniu, dzięki czemu nie pobudzasz żołądka do wydzielania soków trawiennych i jego nadmiernej aktywności.

Ostre zioła i naturalne przyprawy - zawierają substancje termogeniczne, które działają jak naturalny spalacz tłuszczu.

Olej kokosowy - ma właściwości przeciwzapalne, zmniejsza insulinooporność, pomaga ustabilizować poziom cukru we krwi, a do tego nie obciąża wątroby. Zawiera średniej długości kwasy tłuszczowe, które bardzo szybko się trawią i natychmiast ulegają spalaniu przez pracujące mięśnie. Już po spożyciu jednej łyżki oleju kokosowego wzrasta temperatura ciała, co oznacza większe spalanie energii. 

Prosty sposób na wyeliminowanie zbędnych kalorii

Jaka jest najczęstsza przyczyna niepowodzeń? Brak planu i planowania! Zanim przejdziesz na dietę i postanowisz, że zaczynasz od poniedziałku ustal, czym dokładnie jest dla ciebie zdrowe żywienie i czego chcesz się trzymać. Zdrowe żywienie to pojęcie bardzo względne. Szczególnie podczas redukcji ważne jest, aby spożywać kalorie zgodnie z indywidualnym zapotrzebowaniem, ponieważ każdy z nas jest inny i inaczej reaguje na zmiany żywieniowe. Jeśli chcesz wiedzieć, ile kalorii oraz poszczególnych modułów, czy też grup produktów spożywczych należy jeść dziennie, aby schudnąć zapytaj swojego trenera podczas konsultacji  żywieniowej lub skorzystaj z naszej aplikacji mobilnej. Po wprowadzeniu najważniejszych informacji o Tobie kalkulator wyliczy Twoje indywidualne zapotrzebowanie kaloryczne, dzięki czemu będziesz mogła planować swoje jadłospisy. Zaplanowany dzień, zgodnie z Twoimi preferencjami smakowymi i zapotrzebowaniem zapewni Ci sytość, komfort psychiczny oraz będzie gwarantem sukcesu! Aplikację Miils możesz ściągnąć na komputer oraz telefon, dzięki czemu masz ją zawsze przy sobie. O szczegóły spytaj swojego trenera Mrs.Sporty.

02. sierpnia 2017 r.
Zamknij menu