Po godzinach z Mrs.Sporty Wesoła

Ćwicz w domu z Mrs.Sporty

Ćwicząc z Mrs.Sporty możesz osiągnąć swoje cele. Nawiązując do koncepcji treningowej optymalnym rozkładem ćwiczeń są 2-3 treningi w tygodniu. Chcąc dodatkowo pracować nad konkretną z partii ciała proponujemy Wam cykl ćwiczeń. 

Filmy dostępne na stronie You Tube Mrs.Sporty Wesoła.

Pamiętajcie Wasz Trener personalny w Mrs.Sporty:

     

  • służy Ci pomocą i dobrą radą
  • przekaże Wam łatwe w praktyce porady na co dzień
  • zmotywuje, aby móc osiągać cele treningowe, a także wymarzoną wagę.
  •  

Pierwszym z wyzwań jest płaski brzuch 

Pamiętajcie, że żadne nawet najbardziej wyszukane i najintensywniejsze ćwiczenia mięśni brzucha nie są w stanie zastąpić odpowiednio zbilansowanej diety. Jeśli nie będziemy jej przestrzegać, to owszem możemy wytrenować sobie mocne i silnie rozbudowane mięśnie brzucha, ale pozostaną one ukryte pod warstwą tkanki tłuszczowej i będą niewidoczne, a co za tym idzie nie będą mogły spełniać jednej ze swoich ról- mianowicie roli estetycznej;)

Seria ćwiczeń:

     

  1. pozycja leżąca nogi w górze - 60 sekund
  2. deska - 60 sekund
  3. wspinaczka pozioma - 20-30 powtórzeń 
  4.  

WAŻNE!!! Mięśni brzucha nie powinnyśmy trenować przed ćwiczeniami angażującymi dolny odcinek grzbietu ( przysiady, martwy ciąg, podrzuty). W wymienionych ćwiczeniach mięśnie brzucha pełnią rolę stabilizatorów tułowia i powinny być wypoczęte i w pełni sprawne. 

W kolejnych częściach naszych spotkań pokażemy Wam ćwiczenia na inne partie ciała. Pomoże to Wam przygotować organizm i sylwetkę do nadchodzącej wiosny. 

25. czerwca 2015 r.
Zamknij menu