Pamiętaj o uzupełnianiu płynów!

Organizm człowieka dorosłego w około 60% zbudowany jest z wody, która ulega ciągłej wymianie. Woda pełni ważne funkcje - przede wszystkim reguluje w organizmie ciepłotę ciała, odgrywa podstawową rolę w procesach trawienia i wydalania produktów przemiany materii, a przede wszystkim odpowiada za równowagę pracy całego organizmu. Człowiek żyjący w umiarkowanym klimacie potrzebuje według naukowców 2 litrów wody każdego dnia. Pamiętaj, że chodzi o to, by przez cały dzień nawadniać organizm, pijąc niewiele, ale często; dlatego podziel sobie to na 8 szklanek wody dziennie. W dni treningowe zwiększ dzienne spożycie wody o 0,5l, aby skompensować ilość wody jaką wypacasz. Podobnie jest w dni gorące, gdy organizm traci bardzo dużo zasobów płynów. W takie dni pamiętaj, aby pić o wiele więcej wody niż za zwyczaj. Aby nie dopuścić do odwodnienia i zawsze mieć dobrze nawodnione ciało, można stosować następujące zasady:
1. Pij szklankę wody do posiłków i miedzy nimi.
2. Pij przed, w czasie i po wysiłku fizycznym,
3. Woda powinna stanowić większość wypijanych płynów.

Koncepcja Mrs.Sporty opiera się na treningu interwałowym z elementami wytrzymałościowo-siłowymi, każda nasza Klubowiczka jest objęta opieką pod względem zarówno treningu jak i żywienia. W celu uzyskania dalszych informacji zapraszamy na pierwszy bezpłatny trening próbny oraz konsultację z trenerem, w celu umówienia się prosimy o kontakt pod numerem tel. 781 01 01 30 lub poprzez naszą stronę internetową www.mrssporty.pl/club/wroclaw-fabryczna/treningprobny/

24. czerwca 2016 r.
Zamknij menu