Porady trenerskie

Zdrowa redukacja masy ciała

     

  1. Trening siłowy, by ujędrnić i wysmuklić sylwetkę oraz spalić kalorie; staraj się trenować regularnie, ćwicząc, koncentruj się przede wszystkim na dużych grupach mięśniowych. W ten sposób pobudzisz do pracy liczne „piecyki” w komórkach mięśniowych i zmotywujesz je do wzrostu. Owe „piecyki” - mitochondria, to jedyne miejsce w organizmie, w którym odbywa się spalanie tłuszczu.
  2. Trening aerobowy, by pozbyć się wałeczków tłuszczu; większość kobiet szczególnie nie lubi wałeczków tłuszczu tworzących się na brzuchu. Same ćwiczenia na mięśnie brzucha nie wystarczą jednak, by się ich pozbyć. Tutaj pomóc może jedynie ukierunkowany trening aerobowy. To oznacza, że podczas ćwiczeń nie należy doprowadzać do sytuacji, w której brakuje nam oddechu, lecz zawsze musimy dostarczać organizmowi wystarczającej ilości tlenu. W ten sposób będziesz spalać zgromadzone zapasy tłuszczu. By działać skutecznie, na treningu już po pierwszej rundzie ćwiczeń zmierz sobie tętno. Wcześniej zapytaj swojego trenera osobistego, jaki przedział tętna jest dla Ciebie najlepszy.
  3. Codzienna aktywność; dbaj o to, by na co dzień jak najwięcej się ruszać. Zamiast jechać windą, korzystaj ze schodów, a podczas przerwy na lunch wyjdź na 10 minut na świeże powietrze. Kiedy rozmawiasz przez telefon, wstań. Podczas każdej aktywności zużywasz energię, pobudzasz układ krążenia i wspomagasz prawidłowe ukrwienie. Staraj się regularnie wypoczywać, wszak udowodniono, że ciągły stres jest przyczyną nadwagi.
  4. Dobre trawienie i głęboki sen; Ostatni posiłek spożywaj najpóźniej około godziny 18:00. Wieczorem jedz produkty wysokobiałkowe. W ten sposób zoptymalizujesz proces spalania tkanki tłuszczowej w ciągu nocy. Na ostatnią porcję owoców pozwól sobie wczesnym popołudniem, ponieważ owoce zawierają dużo fruktozy, która podnosi poziom cukru we krwi, a tym samym spowalnia spalanie tłuszczów. Staraj się jeść trzy posiłki dziennie i zachowuj pomiędzy nimi dłuższe przerwy. Pobudzisz w ten sposób metabo
  5.  

Chcesz zrealizować swoje cele zdrowtne i sportowe? Nie czekaj i zapisz się na pierwszy bezpłatny trening próbny oraz indywidualną konsultację z trenerem w klubie fitness Mrs.Sporty Wrocław Fabryczna. Przyjdź, zacznij trenować w gronie kobiet dążących do swoich celów tak jak ty. Czekamy na Ciebie!

04. lutego 2016 r.
Zamknij menu