Sięgamy po różne formy publikacji typu "jak szybko schudnąć". Zaczynamy, świetnie jeśli wytrwamy w naszym zrywie, ponad ststystyczne 2-3 tygodnie. 

Jakim mitom dajemy się zwieść? Jakich błędów warto unknąć?

 

       

    • Mit: "odstawiłam cukier więc teraz schudnę". 
    •  

 

odstawienie cukru to pierwszy krok, aby zagwaranować sobie sukces, zwróć uwagę na inną żywność typu słodziki/ syrop glukozowo-fruktozowy znajdziesz je w słodyczach, przekąskach, wyrobach cukierniczych, napojach gazowanych, dżemach, miodzie. Większość osób rozpoczynających dietę sądzi, iż wystarczy ograniczyć cukier, nie zwracając już tak wielkiej uwagi na węglowodany (poza pieczywem) oraz tłuszcze i białko. Do żywienia należy podejść całościowo, bez eliminacji podstawowych grup spożywczych, Mrs.Sporty poleca swoją indywidualną koncepcję żywieniową.

 

       

    • Mit:"chodzę na fitness/siłownię więc schudnę"
    •  

 

chodzić można ale to nie gwarantuje sukcesu. Należy wykonać konkretny plan treningowy, na określonym dla konkretnej osoby pulsie treningowym, 3 x w tygodniu, w pozostałe dni skupiając się  na spacerach, pływaniu.Mrs.Sporty oferuje nieskomplikowany program treninowy, podczas którego wszystkie duże partie mięśniowe biorą udział w ćwiczeniach.

 

       

    • Mit:"moja nadwaga jest genetyczna"
    •  

 

łatwo przytaczane tłumaczenie, jednak ile taka osoba wykonuje pracy, aby skutecznie i trwale pozbyć się nadwagi?  Oczywiście, geny mają duże znaczenie, ale znacznie większe i poważniejsze ma wytrwałość, praca nad sylwetką oraz dieta. Obecna medycyna jest w stanie znacznie zniwelować problemy zdrowotne.

 

       

    • Mit: "wystarczy 10 min ćwiczeń dziennie"
    •  

 

optymalnia ilośc treningów w tygodniu to 3 x 30 minut treningu siłowego, gdyby wystrczyło 10 minut, nikt nie użtkowałby siłowni, a bieg w ciągu 10 minut byłby antidotum na wszelkie problemy.

03. maja 2017 r.
Zamknij menu