Paski brzuch dzięki treningowi mięśni.

Jeżeli chcesz mieć płaski brzuch, musisz podkręcić swój metabolizm.

Dzieje się to z pomocą mięśni, ponieważ są one jedynym organem, który może spalać tłuszcz. Naucz swoje mięśnie pobierać energię, której potrzebują do ćwiczeń z tkanki tłuszczowej, pomoże Ci w tym kontrola własnego pulsu, jeżeli podczas ćwiczeń będziesz utrzymywać tętno na poziomie 60-70% maksymalnego tętna szybciej osiągniesz zamierzone efekty. Warto wiedzieć płaski brzuch jest nie tylko ładny, ale i zdrowy, ponieważ tkanka tłuszczowa odkłada się najpierw na organach wewnętrznych, a dopiero później staje się widoczna na brzuchu. 

Tkanka tłuszczowa w okolicy brzucha działa jak hormon. Zwiększa ryzyko zachorowania na choroby układu krążenia oraz cukrzycę. Po przekroczeniu 88 cm w talii robi się niebezpiecznie. Dlatego dbanie o płaski i jędrny brzuch opłaca się podwójnie.

Wzmocnij mięśnie brzucha.

Tkanka tłuszczowa w okolicy brzucha działa jak hormon. Zwiększa ryzyko zachorowania na choroby układu krążenia oraz cukrzycę. Po przekroczeniu 88 cm w talii robi się niebezpiecznie. Dlatego dbanie o płaski i jędrny brzuch opłaca się podwójnie.

     

  • Podczas wszystkich ruchów pamiętaj o wyprostowaniu tułowia i kręgosłupa. 
  • Podczas wszystkich ćwiczeń przyciągaj klatkę piersiową do miednicy - jak akordeon.
  • Przy skrętach pamiętaj, aby obracał się tylko odcinek piersiowy kręgosłupa. Biodra są niezmiennie podciągnięte do przodu.
  •  


W ten sposób odnosisz potrójne korzyści:

- napinasz wszystkie mięśnie tułowia,

- wzmacniasz dolne partie mięśni brzucha,

- stabilizujesz kręgosłup.

Jest to ważne dla uzyskania pięknej sylwetki i płaskiego brzucha.

07. lipca 2016 r.
Zamknij menu