Rozciąganie sposobem na ból kręgosłupa?

Zacznij dzień od rozciągania!

Twoje mięśnie bardzo go potrzebują. Odwdzięczą Ci się swoją smukłością i brakiem napięć. Wykonaj ten trening i przekonaj się sama, jak działa: 

www.youtube.com/watch

Czy mimo regularnie robionego stretchingu wciąż odczuwasz napięcie i ból pleców? W takim razie czas wzmocnić mięśnie, które odpowiadają za właściwą pracę Twojego kręgosłupa. Na pewno wiesz, jak ważną rolę pełnią mięśnie grzbietu i brzucha, ale czy myślałaś kiedyś o znaczeniu mięśni pośladka? Warto przyjrzeć im się bliżej, bo to jedne z największych mięśni w naszym organizmie!

 

Mięśnie pośladkowe wraz ze stopą uważane są za najważniejsze elementy aparatu ruchu. Bezpośrednio wpływają na pracę bioder, kolan i prawidłową technikę wykonywania ćwiczeń. Ćwiczenia aktywujące grupę mięśni pośladkowych często eliminują dolegliwości bólowe w odcinku lędźwiowym. Jak to możliwe? Odpowiednio rozwinięte pośladki nie tylko odpowiadają za stabilizację miednicy, ale też przejmują część obciążeń, które generujemy w trakcie ruchu. Ich rolą jest również utrzymywanie prawidłowej pozycji ciała nie tylko podczas treningu, ale też na co dzień.

 

Jesteś gotowa na to, by zadbać o swoje pośladki? Włącz ulubioną muzykę i zaczynamy nasz krótki trening na pośladki: youtu.be/aF5P2ZkInKY

09. maja 2020 r.
Zamknij menu