Walcz z tłuszczem na brzuchu!

Nieubłaganie, wielkimi krokami zbliża się okres wakacyjny, a wraz z nim konieczność schowania do szafy grubych swetrów, które przez długa zimę ukrywały niedoskonałości naszej figury. Ostatni dzwonek aby rozpocząć ćwiczenia, warto również sprawdzić jakie produkty pomogą nam zlikwidować problem nadmiernej tkanki tłuszczowej na brzuchu...

Gdy słyszymy słowo dieta, na myśl od razu nasuwa się obraz godzinnych głodówek, niesmaczne dania i restrykcyjne zasady, które dadzą znikome rezultaty. Mylisz się! To wcale nie musi tak wyglądać. Zdrowe jedzenie wcale nie oznacza cierpienia, a wręcz przeciwnie – również może dostarczyć wiele przyjemności i smakowych uniesień.

Oto niektóre produkty, który powinny znaleźć się w zdrowej zrównoważonej diecie:

     

  • jogurt grecki – niezastąpiony produkt dla osób chcących zredukować tłuszcz na brzuchu. W związku, z tym że zawiera dwa razy więcej białka niż zwykły jogurt, organizm musi wykonać podwójny wysiłek, by go strawić, uruchamiając przy tym procesy spalania tłuszczów
  • cynamon – chętnie używany do kaw i deserów jednak mało kto wie, że ma właściwości zmniejszające apetyt. Przeprowadzone nad jego działaniem badania wykazały, że dodanie do potrawy szczypty cynamonu 20-krotonie przyspiesza procesy metaboliczne cukru i zmniejsza jego poziom we krwi
  • papryczka chilli – pieprz cayenne i czerwona papryka są idealne, gdy chcemy stracić na wadze. Zawdzięczają to wysokim stężeniom witaminy C, wyższym nawet niż w cytrynie czy pomarańczy. Ponadto zawiera przeciwutleniacze i przyspiesza metabolizm tłuszczów.
  • zielona herbata – jedna z korzystnych właściwości tego produktu jest jej skuteczność w regulacji prawidłowej masy ciała, zmniejsza proces gromadzenia tłuszczów z pożywienia, a z drugiej strony stymuluje jego spalanie, w szczególności tego, który akumuluje się na brzuchu
  • grejpfrut – owoc ten zawiera bardzo mało węglowodanów i prawie w 90%-ach składa się z wody. Dzięki kwasowi cytrynowemu zawdzięcza swoje właściwości odchudzające.
  • arbuz – podobnie jak grejpfrut w większości składa się z wody. Jest bardzo sycący, dlatego po zjedzeniu go zapobiega niepotrzebnemu, późniejszemu objadaniu się.
  • surowe warzywa – szczególnie seler, marchewka, por czy pomidor zaspokajają głód, gaszą pragnienie, a przy tym są niskokaloryczne. Staraj się spożywać przynajmniej jedno surowe warzywo dziennie i dostarczaj w ten sposób błonnika, witamin i minerałów,
  • zielona kawa – ekstrakt z zielonej kawy modyfikuje procesy metaboliczne i spowalnia gromadzenie się tłuszczow.
  • owsianka – bogata w złożone węglowodany, białka i błonnik, a z drugiej strony dostarcza nienasyconych kwasów tłuszczowych, potasu, wapnia, magnezu, i fosforu czyli wszystko, co niezbędne do prawidłowej pracy mięśni.
  •  

A więc smacznie i zdrowo!

 

artykuł: krokdozdrowia.pl/brzuchu-produkty-walce-tkanka-tluszczowa/

16. czerwca 2015 r.
Zamknij menu