Skąd brać motywację do ćwiczeń i diety?

Kilka pomysłów na motywację!

Oto kilka sposobów, które pomogą Ci się zmotywować w czasie świąt lub od Nowego Roku! Bo styczeń, tak jak każdy inny miesiąc to bardzo dobry czas na rozwijanie siebie i zrobienie czegoś w kierunku swojego zdrowia. Co zrobić, aby się udało?

     

  1. Postaw sobie cel. Jasny, taki który będzie dla Ciebie atrakcyjny. Im dokładniej opiesz, czego chcesz, dlaczego Ci na tym zależy i jak chciałabyś aby wyglądało Twoje ciało tym lepiej. Pozwól sobie na wizualizację siebie, za miesiąc, dwa, trzy.. a może do lata?

  2. Zaplanuj czas, w którym chcesz osiągnąć postawiony wyżej cel lub cele i powiedz o tym komuś bliskiemu :)
  3. Znajdź partnera, który będzie pracował nad takim samym lub podobym celem razem z Tobą. Wzajemne wsparcie bardzo pomaga. Możecie dzwonić do siebie raz dziennie o umówionej godzinie lub wyznaczyć czas na rozmowę tylko o Waszych celach i wspólnie myśleć, co można zrobić lepiej.
  4. Umów się na konsultację z trenerem, abyś wiedziała do kiedy trzymać się swoich postanowień. Zapisz swój cel razem z tą datą na lodówce lub w innym widocznym miejscu w domu.
  5. Weź kartkę, usiądź w wygodnym miejscu, weź kota na kolana lub kubek ciepłej herbaty, możesz stworzyć też odpowiedni nastrój poprzez zgaszenie światła i zapalenie świeczek. Niech to będzie czas tylko dla Ciebie zadbaj o to, aby nikt Ci nie przeszkadzał i wypisz na kartce wszystkie korzyści, które będą możliwe po tym, jak zrealizujesz swój cel. Napisz, co się stanie, jeżeli uda Ci się wytrwać w postanowieniach. Nie zapomnij, że  nie tylko zmieni się Twoje ciało, wygląd, kondycja i zdrowie. Najważniejsze z tego wszystkiego jest Twoje wnętrze. Pomyśl, jak będziesz się czuła i kim się staniesz, jeżeli to osiągniesz! Patrz na tę kartkę codziennie, możesz do niej dopisywać nowe rzeczy, jeżeli coś przychodzi Ci do głowy :)  
  6. Prowadź dziennik i wyciągaj wnioski. Jeżeli zrobiłaś coś, co jest dla Ciebie sukcesem i może mieć wpływ na Twój cel - zapisz to! Zapisuj codziennie to, z czego jesteś zadowolona a na koniec tygodnia np. w niedzielę podsumuj, co się udało, a co planujesz na kolejny tydzień. 
  7.  

Powodzenia ! :) 

14. grudnia 2016 r.
Zamknij menu