5 BŁĘDÓW, PRZEZ KTÓRE NIE CHUDNIESZ

Sprawdź, czy nie wkradły się w Twoją codzienność

1. ZA DUŻO WĘGLOWODANÓW

Owsianka na śniadanie, owoc na drugie, a potem kasza na obiad... To błąd! Nawet zdrowa dieta może dostarczać naszemu organizmowi zbyt wiele węglowodanów, które nie spalone od razu kumulują się w postaci nadliczbowych kilogramów.

2. OWOC PRZED SNEM

Gdy byliśmy mali pokutował pogląd, że przed snem najlepiej jest zjeść lekkie jabłko. Tymczasem zawarta w nim fruktoza nie jest najlepszym sprzymierzeńcem chudnięcia. Zamiast owocu sięgnij po sałatkę warzywną bez zbędnych sosów.

3. NIC NIE JEM, A TYJĘ!

Owszem... Nie jedzenie nie gwarantuje wymarzonej figury. Wręcz przeciwnie! Przerażony organizm zaczyna się bronić i magazynuje zapasy na wypadek jeszcze większych niedoborów. Znacznie skuteczniejszym sposobem na odchudzanie niż głodówka jest wprowadzenie regularnych i niezbyt dużych posiłków.

4. HERBATA I KAWA ZAMIAST WODY

Doskonale wiesz, że powinnaś wypijać 2 litry wody dziennie. Ale przecież pijesz herbatę i kawę... To też napoje! Różnica pomiędzy nimi a wodą polega jednak na tym, że herbata oraz kawa odwadniają, a woda wręcz przeciwnie. Gdy organizmowi brakuje wody, wszczyna podobny alarm do tego podczas głodówki. Magazynuje wodę. W ten sposób może ci przybyć nawet do 2 kilogramów!

5. JESTEM NA DIECIE, WIĘC NIE MUSZĘ ĆWICZYĆ

Sama zmiana nawyków żywieniowych to a mało. Do prawidłowego funkcjonowania potrzebujemy też ruchu. I to nie tylko ze względu na odchudzanie. Aktywność fizyczna przeciwdziała bólom kręgosłupa, cukrzycy oraz nadciśnieniu tętniczemu. W przypadku odchudzania pomaga przywrócić skórze jędrność i ładnie zarysować figurę. Wystarczy tak niewiele, bo zaledwie trzydziestominutowy trening 2-3 razy w tygodniu!

źródło: https://www.mrssporty.pl/blog-ekspertow/read/5-codziennych-bledow-przez-ktore-nie-chudniesz/

22. stycznia 2019 r.
Zamknij menu