Zdrowe wakacje z Mrs.Sporty

WYZWANIE NA SIERPIEŃ

Drogie Panie!

Nasz klub to nie tylko trening w klubie i zdrowe odżywianie. To przede wszystkim zmiana codziennych nawyków na lepsze! Bardzo często Panie zadają nam pytanie: "wyjeżdżam na urlop, chciałabym utrzymać formę i cieszyć się piękną figurą. Co mogę dla siebie zrobić?"

To dobry moment, by zacząć wspólnie wyzwanie na lato, czyli wykonać fajne, efektywne ćwiczenia, jednocześnie pamiętając o racjonalnym odżywianiu. By zmienić swoje nawyki należy wprowadzić zmiany: urozmaicać posiłki, wprowadzać nowości do swojego jadłospisu i próbować nowych smaków.

Zadania na LIPIEC:

1. 3x w tygodniu wypij koktajl funkcjonalny (przepisy poniżej).

2. Po każdym treningu 5 minut rolowania (może być również wykonane codziennie poza klubem). 

Rolowanie ciała, czyli rozluźnienie powięzi, zrelaksowanie się po treningu, jak i zmniejszenie bólu mięśni po treningu. Rolować możemy piłką tenisową, specjalną twardszą piłką, które sądostępne w naszych klubach, a także rollerem, który również gości w naszym klubie i jest uwweilbiany przez Klubowiczki :)

Zapraszamy na trening, przekonajcie się same :)

PYSZNIE ZIELONY

     

  • Szpinak 2 garście
  • ananas 3 plastry
  • sok z limonki lub cytryny1 łyżka
  • banan 1 sztuka
  • kurkuma 0,5 łyżeczki
  • olej lniany 1 łyżeczka
  • woda
  •  

 

GRUSZKOWO- MALINOWY

     

  • Gruszka 1 sztuka
  • maliny 2 garście
  • sok z limonki lub cytryny1 łyżka
  • mięta kilka listków
  • olej lniany1 łyżeczka
  • woda
  •  

 

ZIELONY KOKTAJL ORZEZWIAJACY

     

  • OGÓREK 1 SZTUKA
  • POMARAŃCZA 1 SZTUKA
  • SZPINAK 2 GARŚCIE
  • MIĘTA - KILKA LISTKÓW
  • OLEJ LNIANY - 1 ŁYŻKA (LUB 1 ŁYŻKA SIEMIENIA
  • LNIANEGO)
  • SOK Z CYTRYNY 2 ŁYŻKI
  • MIÓD 1 ŁYŻECZKA
  • TROCHĘ WODY
  • CAŁOŚĆ ZBLENDOWAĆ
  •  

WYPIJ JAKO DODATEK DO DOWOLNEGO POSIŁKU

14. sierpnia 2019 r.
Zamknij menu