Golden Marketing Conference

NIEUSTANNIE POPRAWIAMY NASZE KWALIFIKACJE, ABY PRZEKONAĆ JAK NAJWIĘKSZĄ GRUPĘ KOBIET DO ZDROWEGO STYLU ŻYCIA

Poprawa kwalifikacji jest jednym z priorytetów w Mrs.Sporty. Dlatego nieustannie szkolimy naszych trenerów, menadżerów klubów oraz kadry w centrali spółki. Wkrótce bierzemy udział w niezwykle ciekawym wydarzeniu, które umożliwi nam dotarcie do jeszcze większej liczby kobiet i przekonanie ich, że osiągnięcie indywidualnych, sportowych celów jest możliwe. Poniżej prezentujemy informacje dotyczące tej konferencji - zachęcamy do uczestnictwa!

liczy się każda nanosekunda

Uczucia, emocje, momenty, wspomnienia – nanosekundy, które wpływają na nasze decyzje i bieg następujących po nich zdarzeń. Ileż razy przypadek, chwila, przysłowiowe „coś” zaważyło o danej sytuacji? Podobnie jest w biznesie, choć emocji się z nim nie kojarzy. Czy to błąd? Na to i wiele innych pytań odpowiedzą eksperci marketingu, zaproszeni na Golden Marketing Conference, pierwszą w Polsce konferencję skierowaną do top managementu, kadry zarządzającej oraz pracowników działów marketingu wyższego szczebla.

 Wawrzyniak, Hatalska, Morgan, Zieliński, Tkaczyk – to tylko niektóre autorytety, jakich będzie można posłuchać w dniach 29-30 września w Poznaniu. Wielkie spotkanie biznesu zaowocuje zarówno wiedzą
o budowaniu strategii marki, relacji z konsumentem, jak i możliwością nawiązania owocnych kontaktów. Jakie tematy poruszą prelegenci?

Pierwszego dnia konferencji w Sali Ziemi wystąpi Michał Wawrzyniak z tematem „Mentorship – ślady, jakie zostawiasz po sobie w biznesie”. Nowe trendy w strategiach marketingowych realizowanych w obrębie mediów społecznościowych zaprezentuje Natalia Hatalska, obserwatorka trendów, autorka bloga hatalska.com uznawanego za jeden z najbardziej wpływowych blogów w Polsce i bestsellerowej książki Cząstki przyciągania. Podczas konferencji Grant Morgan wyjaśni, do czego służy obecny w dłoni uczestników poken w ramach wykładu „Tożsamość w chmurze – nowoczesne narzędzia budowania relacji biznesowych”.

 

 

W PROGRAMIE

W ramach Golden Areny dowiemy się, czy decyzje biznesowe mogą być racjonalne? W wykładzie „Czuję więc jestem” Marek Zieliński z Uniwersytetu Ekonomicznego z Poznaniu omówi temat w kontekście ekonomii behawioralnej, która podważyła opinie o racjonalności podejmowanych decyzji. Analizując reakcje mózgu, zauważa się, że dużą rolę w procesie decyzyjnym odgrywają emocje. Podczas warsztatów z Markiem Zielińskim zaprezentowana zostanie istota perswazji oraz technik wpływu społecznego, które znajdują zastosowanie
w relacjach biznesowych i pomagają kształtować zaufanie między partnerami w biznesie. Ukazana zostanie rola emocji i ich wpływ na procesy decyzyjne menedżerów.

Drugiego dnia  w ramach Golden Areny odbędzie się debata „Przełom  w marketingu B2B”, podczas której ICAN Institute, wydawcy Harvard Business Review, eksperci ICAN oraz zaproszeni przez nich speakerzy dyskutować będą o tym, jak rozwijać w firmie B2B nowoczesny marketing wspierający biznes. Goście debaty wspólnie stworzą diagnozę kluczowych wyzwań w obszarze budowania skutecznego marketingu i podzielą się własnymi doświadczeniami oraz najlepszymi praktykami. Debata adresowana jest nie tylko do menedżerów marketingu, ale również do szefów sprzedaży i właścicieli firm w B2B. Udział w debacie wezmą wieloletni praktycy biznesu, dzięki czemu charakter debaty będzie wyjątkowo praktyczny i nakierowany na stworzenie konstruktywnych konkluzji.

„Więcej szczęścia niż rozumu” – tymi słowami Paweł Tkaczyk określa motto dotyczące kariery. Będzie uświadamiał uczestnikom, że miejsce, w którym się znajdujemy, jest dziełem przypadku w dużo większym stopniu, niż nam się wydaje. Opowie o skrzywieniach poznawczych, o tym, jak mózg „robi nas w jajo”.

Jako ostatni tego dnia na scenę Golden Areny wkroczy Wojciech Ławniczak i przeprowadzi warsztaty praktyczne pod tytułem „Design Thinking w usługach – od pomysłu do realizacji”.

Golden Marketing Conference odbędzie się w dniach 29-30 września na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Towarzyszy imprezie wystawienniczej – targom REKLAMA360. Aby wziąć w niej udział, należy dokonać rejestracji i wygenerować bilet.

Więcej informacji: www.goldenmarketing.pl oraz https://www.facebook.com/GoldenMarketingConference

 

 

15. września 2015 r.
Zamknij menu