10 rad dzięki którym Twój brzuch poczuje się lepiej

Droga do płaskiego brzucha prowadzi przez zmianę nawyków żywieniowych i trening. 

1. PIJ WODĘ

Szklanka ciepłej niegazowanej wody przed każdym posiłkiem podkręci metabolizm i sprawi, że zjesz mniej.

2. PO BIAŁKO SIĘGAJ WIECZOREM

Jedzenie bogate w białko działa niczym budulec dla mięśni i zapewnia dobrą regenerację podczas snu.

3. ZRÓB SOBIE PRZERWĘ

Nie bój się przerw między posiłkami – kilkugodzinny post odciąży układ pokarmowy, a Twoje ciało stanie się lżejsze.

4. LICZ KROKI

Dla podkręcenia metabolizmu i lepszego samo¬poczucia przejdź dziennie minimum 10 tysięcy kroków.

5. LICZY SIĘ POSTAWA

Dobra postawa zapewnia zrównoważone napięcie mięśni brzucha i pleców.

6. ROZCIĄGAJ SIĘ

Rozciągaj okolice bioder i pośladki po każdym tre¬ningu w Mrs.Sporty – w ten sposób zmniejszysz napięcie w dolnym odcinku kręgosłupa zmniejszając ból w tej okolicy.

7. PRAWIDŁOWE ODŻYWIANIE

Nieprawidłowa dieta może być przyczyną wzdęć i uczucia ciężkości w brzuchu.

8. STAWIAJ NA NATURALNOŚĆ

Sięgaj po naturalne produkty. Nie jedz wysokoprzetworzonych i gotowych dań.

9. ZAPOMNIJ O ALKOHOLU

Spowalnia metabolizm i zawiera mnóstwo „pustych” kalorii. Dodatkowo alkohol podnosi poziom toksyn w organizmie zaburzając metabolizm.

10. ŚPIJ NA ZDROWIE!

Hormony wydzielane przez organizm na skutek stresu wpływają na tycie. Szkodliwe działanie kortyzolu zniwelujesz dzięki 7-9 godzinom snu w nocy.

 

 

Bezskutecznie walczysz z nadwagą? Pomożemy Ci zmienić nawyki żywieniowe i wprowadzić aktywność fizyczną do Twojej codzienności! Przyjdź i przekonaj się sama!

Mrs.Sporty proponuje:

  • Efektywny 30-minutowy trening
  • Wyłącznie w kobiecym gronie
  • Pod opieką trenera
  • Prosty program żywieniowy bez liczenia kalorii

Zapisz się na niezobowiązujący trening próbny i dowiedź się więcej!

23. kwietnia 2019 r.
Zamknij menu