Sportsmenka na co dzień – wprowadź do swojego życia więcej ruchu!

Stres i brak czasu często towarzyszą nam na co dzień. Niekiedy brakuje nam czasu na ćwiczenia. Aby Twoja kondycja na tym nie ucierpiała, zebraliśmy dla Ciebie kilka wskazówek dotyczących zdrowego trybu życia. Dzięki nim będziesz mogła z łatwością zrobić coś dobrego dla swojej figury bez dodatkowych nakładów czasu – także w niedzielę, gdy klub jest zamknięty. W ten sposób będziesz stale w dobrej formie i będziesz mogła dołączyć do treningów, kiedy znów czas Ci na to pozwoli.

 

 

  • W centrum handlowym korzystaj ze schodów zamiast schodów ruchomych lub windy. Wchodząc po schodach, spróbuj po nich wbiegać lub pokonywać dwa stopnie na raz.
  • Przemieszczaj się na piechotę lub rowerem, kiedy tylko jest to możliwe – na przykład idąc do fryzjera lub po drobne sprawunki.
  • Przyzwyczaj się do chodzenia w szybszym tempie.
  • Podczas mycia zębów rób 20 przysiadów.
  • Spóźniłaś się na autobus? Przejdź się do następnego przystanku, zamiast bezczynnie czekać.
  • Jesteś za wcześnie? Wysiądź jeden przystanek wcześniej i przejdź resztę drogi na piechotę.
  • Jeździsz do pracy samochodem? Zaparkuj samochód trochę dalej niż zwykle i przejdź w szybkim tempie do biura.
  • Jeśli musisz w pracy spędzać dużo czasu, siedząc, zmieniaj pozycję co kilka minut. Obróć się raz w jedną, raz w drugą stronę, następnie usiądź równo na wprost.
  • Rozmawiając przez telefon, wstań i spaceruj.
  • Wykorzystaj przerwę obiadową na spacer, najlepiej w szybkim tempie.
  • Masz pytanie do kolegów w pracy? Wstań i podejdź do nich.
  • Podczas oglądania telewizji rób ćwiczenia z wykorzystaniem hantli.
  • Czas na sprzątanie domu? Potraktuj to jak dodatkowy trening. Niech Twoje ruchy będą świadome, wykorzystuj siłę mięśni. Przy akompaniamencie odpowiedniej muzyki na pewno wyciśniesz z siebie siódme poty.
  • Wykonuj wszystkie prace domowe przy muzyce, tanecznymi ruchami. Dzięki temu odkurzanie, rozwieszanie prania i prasowanie sprawią więcej przyjemności i przyczynią się do dobrego nastroju, a do tego spalisz kilka dodatkowych kalorii.
26. stycznia 2018 r.
Zamknij menu