Zdrowe przekąski do pracy

To w pracy spędzasz większość swojego dnia. Dlatego powinnaś zabierać ze sobą zdrowe przekąski, które zniwelują chęć sięgania po słodkości.

Zanim zaczniesz planować jadłospis do pracy, zastanów się jakie masz możliwości. Czy dysponujesz lodówką i mikrofalówką? Czy masz gdzieś miejsce, w którym możesz przechowywać produkty czy codziennie musisz je nosić ze sobą?

Wygospodaruj miejsce na zdrowe przekąski

Jeśli masz swoją szafkę to zaopatrz ją w to, co zdrowe. Niech znajdą się tam różnorodne produkty sypkie, które mogą być źródłem złożonych węglowodanów tj. pełnoziarniste płatki, muesli naturalne lub z orzechami, płatki jaglane, płatki jęczmienne, owsiane, żytnie, mieszanki zbóż. Do tego jogurt naturalny lub kefir i szybka przekąska gotowa. Na czas „trudnych” dni miej w pracy małe pojedyncze owiane ciasteczka lub suszone owoce. 

7 zdrowych przekąsek, które warto ze sobą zabrać

  • gdybyś poczuła nagłą potrzebę podjadania, sprawdzą się wafle ryżowe lub gorzka czekolada
  • w razie spadku energii sięgnij po koktajl z jogurtem i owocem oraz dodatkiem oleju kokosowego! Olej kokosowy nie przeciąża układu trawiennego i stabilizuje poziom cukru we krwi, dzięki czemu będziesz miała energię na kilka godzin pracy
  • koktajl białkowy – w  różnych smakach i formach - może się przydać w pracy, gdy masz chęć sięgnięcia po coś słodkiego. Dzięki temu że zawiera dużo białka daje na długo uczucie sytości. W sklepach znajdziesz koktajle pakowane pojedynczo o konsystencji puddingu lub koktajlu
  • pokrojone świeże warzywa, pomidorki koktajlowe, świeża papryka, mini marcheweczki, które już są umyte,
  • sezonowe owoce lub gdy nie ma czasu na przygotowanie warzyw w domu
  • gotowe chipsy warzywne,
  • sałatka kupiona w drodze do pracy

 

 

04. września 2017 r.
Zamknij menu