DZIEŃ 11: PROGRAM PŁASKI BRZUCH

Cudownie, że nadal z nami jesteś! Za Tobą 1/3 programu. 

Czy czujesz się lżej?

Twoje samopoczucie się poprawiło?

Widzisz już pierwsze zmiany w wyglądzie skóry na brzuchu?

Założymy się, że tak! Przejdźmy dalej!

Brzuszki? Niekoniecznie!

Ćwicząc w domu często popełniamy poważny błąd: robimy po kolei wszystkie ćwiczenia, jakie poznałyśmy w życiu. Większość z nich wzmacnia (i tak już stosunkowo silny) mięsień prosty brzucha. W ten oto sposób mimowolnie pogłębiamy różnicę siły pomiędzy przodem a tyłem tułowia. 

Stąd już prosta droga do wad postawy...

Lustereczko powiedz przecie...

Stań bokiem do dużego lustra zgarbiona.

Teraz się wyprostuj. 

Widzisz różnicę?

Nasza postawa ma ogromne znaczenie dla tego, jak prezentuje się nasz brzuch. Warto o nią dbać wzmacniając wszystkie mięśnie tułowia. Jak?

Równowaga i izometria

Ćwiczenia, w których musimy zachować równowagę pozwalają na zaangażowanie wielu mięśni głębokich. Są niczym stelaż dla mięśnia prostego brzucha, który dopiero na nich ładnie się prezentuje.

RADA NA DZIŚ: Wykonaj ćwiczenie z naszego wyzwania na Facebooku. Pod postem daj znać, że się udało pisząc „ZROBIONE!”.

12. sierpnia 2020 r.
Zamknij menu