DZIEŃ 14: PROGRAM PŁASKI BRZUCH

Pamiętasz, jak mama mówiła, żeby po jedzeniu poleżeć, coby się tłuszczyk na brzuchu zawiązał? Miała rację, bowiem osoby pokładające się po obfitych posiłkach mają tendencję do odkładania się tłuszczu na brzuchu. Jest na to jednak rozwiązanie – trening kardio!

Co to jest ten trening kradio (cardio)

Najprościej rzecz ujmując cardio to taki wysiłek, z którego serce odnosi ogromne korzyści, dotlenia ciało i spala tłuszcz, a dodatkowo może go wykonywać każdy. Ma to do siebie, że nie wymaga specjalnych warunków oprócz wygospodarowania 30 – 60 minut  w ciągu dnia. Trochę tajemniczo? Czytaj dalej...

Czy trening cardio jest ciężki?

Ogromną zaletą cardio jest to, iż nie wymaga litrów potu i bolących mięśni aby zobaczyć efekty. Każdy ruch, który angażuje tętno od 60 do 80 % Twojego tętna maksymalnego będzie treningiem cardio. Innymi słowy to, co znacznie przyspiesza Twój oddech przez minimum 30 minut będzie treningiem aerobowym czyli cardio.

Jakie ćwiczenia to trening cardio?

  1. Spacer o umiarkowanej do dużej intensywności.
  2. Jazda na rowerze.
  3. Pływanie.
  4. Aerobik.
  5. Trening obwodowy z aktywnymi przerwami.
  6. Taniec.

Cardio to nie wszystko, ważna jest konsekwencja

Skutecznym narzędziem w walce z niechcianym tłuszczykiem na brzuchu może być spacer. Ważne, żeby był wykonywany regularnie. Natomiast wzmacnianie tych struktur jest drugim ważnym elementem – dlatego trening siłowy również będzie bardzo istotny. Doskonałym połaczeniem będzie regularny trening w klubie Mrs.Sporty uzupełniony o codzienną aktywność.

Konsekwencja oraz umiejętne wkomponowanie zdrowego stylu życia do codzienności pozwoli cieszyć się stałymi efektami, dlatego każde kolejne podejście do diety i treningu będzie coraz trudniejsze, jeśli chodzi o osiąganie celów. Ciało się przyzwyczaja i uodparnia na zmiany, toteż niezwykle istotne jest, aby planować zmianę na zawsze, a nie tylko sezonowo!

RADA NA DZIŚ: Wygospodaruj 30 minut na spacer. Powtórz (codziennie).

15. sierpnia 2020 r.
Zamknij menu