DZIEŃ 16: PROGRAM PŁASKI BRZUCH

Na Facebooku czeka dziś na Ciebie kolejne ważne zadanie: ćwiczenie, które zaangażuje nogi, brzuch i wiele innych mięśni. 

To ważne, co robisz w drodze do płaskiego brzucha .

Równie ważne jest jednak to, czego nie robisz!

Temat na dziś: ASERTYWNOŚĆ

Wiemy, jakie to trudne: po pierwsze musisz zmienić swoje przyzwyczajenia. A po drugie ze spokojem patrzysz, jak wszyscy wokół żyją tak, jak dotychczas. 

Dlatego już teraz "na sucho" przećwicz następujące zdania:

 ⛔ Nie dziękuję za lody.

 ⛔ Zrezygnuję z ciasta.

 ⛔ Nie zjem czekolady, dziękuję.

 ⛔ Nie mogę się dziś spotkać. Zaplanowałam trening.

 ⛔ Nie pojadę autobusem. To jeden przystanek. Pójdę pieszo.

Zrobione? To teraz powtórz jeszcze ze 2 razy, żeby weszło Ci w krew ;)

PAMIĘTAJ: Najtrudniejszy jest pierwszy raz. Gdy już raz odmówisz, potem pójdzie jak z płatka!

RADA NA DZIŚ: Nie wahaj się odmówić słodkości i nie rezygnuj z treningów. Takie małe odstępstwa składają się na całość. Z drugiej strony, gdy już zdarzy Ci się złamać, nie rezygnuj z programu. Idź dalej do celu z podniesioną głową i pamiętaj, jak wiele wysiłku wkładasz w to, by osiągnąć sukces.

17. sierpnia 2020 r.
Zamknij menu