DZIEŃ 24: PROGRAM PŁASKI BRZUCH

Uważasz, że dieta „mż” czyli „jedz mniej” to najlepszy sposób na odchudzanie?

BŁĄD!

Czas zapomnieć ten wyświechtany już nieco frazes, bo żadne badania tego nie potwierdzają!

Ważne jest nie tyle, ile jesz, ale co jesz.

Jedz do syta i chudnij!

Naukowcy udowodnili, że osoby, które jedynie zmniejszyły kaloryczność posiłków chudną tylko przez krótki czas. Potem ich waga wraca do wyjściowej lub... jest jeszcze wyższa.

Dlaczego: kluczem do zdrowego i (przede wszystkim) SKUTECZNEGO odchudzania jest zmiana podejścia do tego, co ląduje na naszym talerzu. 

Jak to działa? Kilogram brokuła to 300 kcal. Kanapka z całej pajdy chleba z masłem, żółtym serem, wędliną i majonezem również ma ok. 300 kcal. Różnica polega na tym, że po kanapce sięgniesz po kolejną. Jeśli zjesz kilogram brokułów gwarantujemy Ci: nie wciśniesz już nic więcej!

Jak jeść dużo i chudnąć?

  • połowę tego, co masz na talerzu powinny stanowić warzywa. Jedz je do woli!
  • jedz 4-5 posiłków dziennie do syta. Będziesz kontrolować podjadanie i kalorie, które tylnymi drzwiami wkradają się niezauważone do Twojego menu
  • wybieraj śniadania białkowo-tłuszczowe. Jajecznica z warzywami, omlet z groszkiem, ryba z serkiem miejskim, sałatka z łososiem – te dania sprawią, że będziesz najedzona przez długi czasz
  • nie jedz węglowodanów na śniadanie. Dzięki temu unikniesz napadów wilczego głodu wieczorem

RADA NA DZIŚ: Wybieraj produkty, których możesz zjeść dużo i jednocześnie dostarczyć organizmowi mało kalorii.

25. sierpnia 2020 r.
Zamknij menu