DZIEŃ 5: PROGRAM PŁASKI BRZUCH

Każdej z nas zdarzają się dni, kiedy z różnych powodów nie uda się pójść na trening. Nic straconego! Badania prowadzone wśród osób stosujących tę samą dietę i takie same treningi pokazały, że niektórzy chudną z tkanki tłuszczowej na brzuchu szybciej i bardziej efektywnie niż inni. Od czego to zależy?

Odpowiedzią jest poziom naszej codziennej aktywności. Im więcej ruszasz się poza treningiem, tym szybciej gubisz centymetry w obwodzie brzucha. Dlatego: 

  • rób codziennie co najmniej 10 tysięcy kroków
  • polub rower – dzięki niemu przemieścisz się na znaczne odległości, a jednocześnie spalisz kalorie
  • jeśli masz pracę siedzącą, dbaj o krótkie aktywizacje co kilka godzin. Poniżej przedstawiamy ćwiczenie, które pobudzi Twój układ krążenia i metabolizm, a zajmie jedynie chwilę.

Potrzebujesz jedynie chwili przed śniadaniem. Do dzieła!

  1. Stań w taki sposób, by zapewnić sobie wystarczająco dużo miejsca po lewej i po prawej stronie.
  2. Przyciśnij pępek do kręgosłupa.
  3. Przeskakuj z jednej nogi na drugą jednocześnie wyrzucając w bok wolną nogę.
  4. Rozłóż ramiona do boku tak, jakbyś zapierała się pomiędzy dwiema ścianami.
  5. Utrzymując kąt prosty między ramieniem a tułowiem zegnij przedramiona tak, by kciukami dotknąć do linii klatki piersiowej.
  6. Wznieś ramiona nad głowę w taki sposób, żeby utworzyła się litera „V“. Wróć rękoma do pozycji wyjściowej i rozpocznij ruch ponownie.

Wykonuj ćwiczenie przez 45 sekund.

RADA NA DZIŚ: Pamiętaj o codziennej aktywności pozatreningowej! Dzięki niej możesz spalić nawet drugie tyle kalorii, co podczas treningu!

06. sierpnia 2020 r.
Zamknij menu