NIE PODDAWAJ SIĘ! TAKŻE W TRAKCIE UPAŁÓW!

Mamy dla Ciebie 5 wskazówek, które warto wykorzystać w trakcie wakacyjnych miesięcy!

1. Zaplanuj trening w godzinach porannych

Wakacyjne poranki to najlepszy moment na uprawianie sportu: masz mnóstwo energii po przebudzeniu, a żar jeszcze nie leje się z nieba. Po zaledwie 30 minutach treningu możesz z czystym sumieniem zacząć leniwy, letni dzień.

2. Zafunduj sobie małą nagrodę!

Po ukończeniu treningu przygotuj swoją ulubioną fit-przekąskę lub zaplanuj większą nagrodę po kilku treningach. Nie sądzisz, że tydzień regularnych ćwiczeń to świetny pretekst, by sprezentować sobie orzeźwiającą mgiełkę do ciała lub inny przyjemnie rześki kosmetyk?

3. Noś lekką odzież sportową

Jeśli nie masz jej w swojej szafie, skorzystaj ze wskazóki nr 2 i koniecznie ją zakup J Oddychające tkaniny odprowadzają wilgość i sprawiają, że trening podczas upałów jest znacznie przyjemniejszy!

 

4. Ugaś pragnienie

Woda smakowa sprawdzi się wyśmienicie! W dzbanku z wodą umieść kilka listków mięty, plasterków cytryny lub kawałków ogórka, a następnie pozostaw na 20 minut. Tak przygotowaną wodę zabierz ze sobą na trening. Uwielbiasz owocowe smaki? ponownie zerknij na wskazówkę nr 2! Woda z dodatkiem owoców to kolejny pomysł na mały bonus po zakończonym treningu.

5. Ustal cel na cały tydzień

Zaplanuj swoje treningi na najbliższe 7 dni, a następnie na lustrze w łazience powieś karteczki przypominające o odwiedzeniu Twojego klubu Mrs.Sporty w wybrane dni. Po treningu zdejmuj poszczególne karteczki.

Zobacz też:

Życzymy Ci wiele radości z treningu i mnóstwa motywacji do ćwiczeń pomimo upałów! Dodatkowa porcja mobilizacji czeka na Ciebie w klubie Mrs.Sporty :) Do zobaczenia wkrótce na treningu!

01. sierpnia 2019 r.
Zamknij menu