TRENING INTERWAŁOWY W MRS.SPORTY

CO TO JEST?

Nasza koncepcja treningowa zawiera zróżnicowany trening dla kobiet o charakterze siłowo-wytrzymałościowym i jest odpowiednia dla pań w każdym wieku. Nie ma znaczenia czy dopiero zaczynasz swoją przygodę ze sportem czy jesteś doświadczoną sportsmenką - odpowiednio dopasujemy Twój trening do Twoich potrzeb i celów.

 

Trening interwałowy to najlepszy rodzaj ćwiczeń dla osób, które chcą w maksymalnie krótkim czasie spalić tkankę tłuszczową. Skuteczność treningu interwałowego jest 3 razy większa niż ćwiczeń cardio wykonywanych w tym samym, jednostajnym tempie.

 

Podczas treningu mięśnie są odpowiednio obciążone, tempo jest dostosowane do Twojej kondycji. Taki zrównoważony trening w połączeniu z indywidualną opieką naszych trenerów zapewnia maksymalne efekty treningowe.

 

Ustawienie urządzeń hydraulicznych w obwodzie zapewnia odpowiednie zróżnicowanie faz obciążenia (trening siłowy) i odciążenia (treningiem aerobowy). Zaangażowanie wszystkich grup mięśni zapewnia  kompleksowy trening całego ciała i widoczne efekty.

Trening interwałowy to trening polegający na zmiennej intensywności ćwiczeń – okresy intensywnego wysiłku przeplatają się w nim z  okresami umiarkowanego wysiłku.  Czas treningu w Mrs.Sporty to tylko 30 min!

 Interwał to czas, w którym dane ćwiczenie wykonuje się najpierw z wysoką, później ze średnią intensywnością.

 

 

Główne zalety treningu interwałowego:

 

     

  • Wysoka skuteczność eliminacji nadmiaru tkanki tłuszczowej
  • Krótki czas sesji treningowych (30 min)
  • Znaczna poprawa ogólnej kondycji fizycznej w krótkim czasie
  • Zmniejsza ryzyko zachorowania na cukrzycę!
  • Redukcja tkanki tłuszczowej bez jednoczesnej redukcji tkanki mięśniowej
  •  

 

 

Badania potwierdzają, że 30-minutowy trening w klubie Mrs.Sporty jest najskuteczniejszym sposobem osiągnięcia Twoich indywidualnych celów. 

 

Ważne jest, aby treningi rozłożyć w tygodniu jak najbardziej równomiernie. Przerwy na regenerację są niezbędne dla osiągnięcia sukcesu!  Powinnaś zatem trenować co drugi, względnie co trzeci dzień. Po dniu wolnym zasoby energii są odnowione, a ciało jest w pełni przygotowane do kolejnych ćwiczeń.

Niewielka długość jednostek treningowych i elastyczne terminy rozpoczęcia treningu pozwalają skutecznie zintegrować treningi z twoimi codziennymi zajęciami.

 

05. października 2017 r.
Zamknij menu