Płaski brzuch przed sylwestrem

Dieta na płaski brzuch przed sylwestrem

W jaki sposób robimy plaski brzuch? Przede wszystkim odpowiednią dietą, która daje nam 70% sukcesu. Pozostałe 30% to właściwie dobrany trening.

Zdrowe węglowodany

Głównym sprawcą oponki na brzuchu nie jest tłuszcz, a węglowodany proste: jasne produkty zbożowe tj. jasne pieczywo, jasne makarony, drobnoziarniste kasze (manna, kuskus), słodzone napoje, wszelkiego rodzaju słodycze, drożdżówki, ciastka, czekolady, cukierki itd. Węglowodany proste powinny stanowić maksymalnie 10% dziennego zapotrzebowania, dlatego ograniczamy je do minimum.

Chcesz mieć płaski brzuch przed sylwestrem? Wyrzuć słodycze!

Produktami, które w największy sposób wpływają negatywnie na naszą figurę, a zwłaszcza na brzuch (i cellulit!) to słodycze. Dlaczego właśnie one? Bo to zazwyczaj połączenie węglowodanów prostych i tłuszczów, a ponadto często mają dodatek syropu glukozowo-fruktozowego. Syrop ten występuje również w słodzonych napojach. Jest to substancja, którą powinniśmy omijać szerokim łukiem, nie tylko ze względu na figurę, ale i na zdrowie.

Jedz białko, które przyspiesza metabolizm

Pamiętaj, że białko odżywia twoje mięśnie, regeneruje organizm, spowalnia wchłanianie węglowodanów i stabilizuje poziom cukru we krwi. Aminokwasy białkowe uczestniczą też w produkcji hormonów tarczycy, które są niezbędne do sprawnie działających procesów metabolicznych. Przepisy wysokobiałkowe przygotowane przez dietetyka, które podkręcą twoje piecyki do spalania tłuszczu znajdziesz w aplikacji Miils.

Ogranicz tłuszcze trans a włącz nienasycone

Nie bójmy się zdrowych tłuszczy! To one właśnie pomagają nam pozbyć się oponki. Wybierajmy awokado, orzechy włoskie, oliwę z oliwek, pestki dyni, siemię lniane, chia

Włącz do diety olej kokosowy

Olej kokosowy ma zdolność do pobudzania procesów metabolicznych, aktywność tarczycy oraz poprawia regenerację komórek i poprawić funkcjonowanie całego układu odpornościowego. Badania pokazują, że zastąpienie w diecie kwasów tłuszczowych o długim łańcuchu, tymi o średnim łańcuchu prowadzi do obniżenia masy ciała oraz zredukowania ilości odkładającego się tłuszczu.

 

26. grudnia 2017 r.
Zamknij menu