3 najczęściej popełniane błędy - podczas walki o sylwetkę

Każda z nas pragnie wyglądać dobrze. Kombinujemy więc z dietą, z ćwiczeniami, suplementami… jesteśmy skłonni poświecić wiele by osiągnąć cel.

Panie za atrakcyjną uważają sylwetkę pozbawioną mięśni, wychudzoną. I choć kobiety często katują swoje ciała katorżniczą ilością ćwiczeń, powtórzeń i czasem trwania aktywności fizycznej, a do tego w diecie wyliczają wszystko włącznie z plasterkiem ogórka, to jednak efekty tych działań są niejednokrotnie słabo widoczne lub też dalekie od wymarzonego celu. Ciężko o zadowolenie, gdy pragnieniem były brazylijskie pośladki, a widok w lustrze ukazuje się obwisła, mało jędrna pupa. Niby wskazówka na wadze pokazuje mniej, lecz ciału nadal daleko do wymarzonego ideału.

Miało być tak pięknie, a najwyraźniej coś poszło nie tak…Spróbujmy wyłapać najbardziej popularne błędy, które stają na drodze osiągnięcia celu.

     

  • #Nie chcę być umięśniona, ale chcę mieć jędrne ciało
  •  

Wiele z pań nie uświadamia sobie jak istotną funkcję pełnią mięśnie w ich organizmach. A to one właśnie nadają ciału kształt, sprawiają, że się nie garbimy, że pośladki sterczą, skóra na ramionach nie jest obwisła. Dodatkowo im więcej mięśni, tym lepszy metabolizm, czyli tym szybsze nastąpi spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej, zatem efekty swojej pracy zobaczysz wcześniej!

     

  • #Nie ma sensu trenować całego ciała, skoro do poprawki tylko pupa/uda/brzuch
  •  

Panie dzielą swoje ciała na fragmenty: te, które akceptują i te, który należałoby poprawić. Kobiety szukają dobrych treningów na uda pośladki, spalanie tłuszczu z okolic brzucha, czy też wyrzeźbienie ramion. Ćwiczenia na konkretną partię ciała nie sprawią, że tkanka tłuszczowa w danym miejscu zniknie, ciało należy traktować jako całość i w ten sposób je ćwiczyć. W treningu należy uwzględnić ćwiczenia ogłnnorozwojow,e gdyż to one – angażując wiele partii mięśniowych – pięknie wzmacniają i kształtują sylwetkę.

     

  • #Zamiłowanie do wyniszczających, rygorystycznych diet.
  •  

Kobiety kochają diety! A im trudniejsze, bardziej ograniczające, tym lepsze. Wyeliminuj węglowodany – świetnie, nie jedz tłuszczów – nie ma problemu.. Niska podaż kalorii i niewiele dostarczanych wartości odżywczych z pewnością spowodują utratę wagi. Przy okazji żle wpływa na zdrowie i jakość ciała miast ulec poprawie straci na jakości, skóra zszarzeje, a włosy zaczną wypadać.

Co należałoby uczynić? Proste rozwiązania są zazwyczaj najbardziej skuteczne!

Treningi? Tak, ale całego ciała, w tym ćwiczenia siłowe.. Dieta? Oczywiście, najlepiej zbilansowana, dostarczająca wszystkich niezbędnych makro i mikroskładników.

I nie szukaj szybkich efektów. Bądź cierpliwa i wytrwała, a osiągniesz sukces.

 

źródło: potreningu.pl/articles/3154/walkao-sylwetke--te-3-bledy-panie-pop...

01. lutego 2015 r.
Zamknij menu