IDEALNA FIGURA NA PLAŻĘ.

Brzuch, uda, pośladki - najlepsze porady na urlop.

     

  • Bezpośrednio po wstaniu z łózka wyjdź na balkon i weź 5 głębokich oddechów. Wdychając powietrze unos ramiona do góry, a wydychając – opuszczaj je, wykonując duże koło. W ten sposób aktywujesz swoje zdolności regeneracyjne.
  • Każdego dnia wypijaj litr wody więcej niz wtedy, gdy jesteś w domu. Wysokie temperatury sprawiają, ze organizm potrzebuje płynów i ochłody.
  • Wybierz się na 15-minutową przechadzkę na bosaka wzdłuż plaży. Najlepiej tam, gdzie jest głęboki piasek. W ten sposób pobudzasz krążenie żylne w łydkach, co pomaga na niskie ciśnienie i ciężkie nogi.
  • Zjedż duży kawałek arbuza. Ma mało kalorii, zawiera dużo wody, a przy tym jest pyszny.
  •  Wydłużaj czas spożywania posiłków. Jedz powoli, cieszyć się każdym kęsem! Wcześniej wypij szklankę wody, dzięki temu z pewnością ograniczysz liczbę spożytych kalorii. 6. Wejdź do wody po kolana i przy każdym kroku wyjmuj stopy z wody. To poprawia krazenie ipobudza zmeczone nogi.
  •  

     

  • Czerp siłę z medytacji. Usiądź wygodnie, popatrz na horyzont ipozwól myślom płynac swobodnie. Głęboko oddychaj przeponą.
  • Wez krzesło i stan przed nim. Opuszczaj pośladki do momentu, w którym zaczynasz dotykać krzesła. Nastepnie wróć do pozycji wyjściowej. Powtórz to niezwykle skuteczne ćwiczenie na mięśnie nóg i pośladków 20 razy.
  • Siegaj po swieże, lokalne produkty. Wieczorem wybieraj produkty wysokobiałkowe, przygotowane w sposób niskokaloryczny, np. grillowana rybe.
  • Wsiądż na rower i jedż spokojnym tempem przez 30 minut. Podziwiaj widoki, rozwijając jednocześnie mięśnie nóg oraz poprawiając krażenie krwi.
  • Podchodzac do bufetu śniadaniowego siegnij po mały talerz. W ten sposób zjesz mniejszą porcje. Jeżeli to możliwe, unikaj spożywania zbyt wielu potraw przygotowanych z białej maki.
  • Może wypróbujesz nową dyscypline sportu? Co sądzisz o rolkach? Świetnie sprawdzają się latem jako dodatkowa aktywność fizyczna uzupełniąjaca nasz trening urlopowy. Zapewniaja jednoczesny trening mięśni nóg, pośladków i grzbietu.
  • Wieczorem cierpisz z powodu ciezkich nóg? Jak najczesciej układaj je wysoko, aby ograniczyc wystepowanie takich dolegliwosci. W ciagu dnia pamietaj o odpowiednio duzej dawce ruchu  i noś porzadne obuwie.
  •  

02. lipca 2015 r.
Zamknij menu