Jak uzyskać i utrzymać dobrą kondycję?

Efekt powtórnego treningu w MRS.SPORTY

Sekret tkwi w regularności. Nasz organizm potrzebuje regularnych, indywidualnie dostosowanych wyzwań, aby lepiej radzić sobie z obciążeniami. Ta zasada dotyczy naszych mięśni, układu krążenia, płuc a także przemiany materii. Treningi, które poprawiają naszą kondycję są aktywnościami zmuszającymi serce i układ oddechowy do wzmożonego wysiłku.

Serce to mięśień - i jak każdy mięśnień - potrzebuje wzocnienia, można to osiągnąć trenując i budując tkankę mięśniową. W przyszłości wytrenowane serce będzie mniej podatne na zawały i inne choroby związane z wiekiem czy otyłością. Wydolne płuca są mniej podatne na choroby, szybciej potrafią się oczyszczać z wydzieliny, dostarczają tlen znacznie wydajniej niż płuca osoby nie uprawiającej aktywności fizycznej. Sprawne, muskularne ciało to nasz gorset chroniący przed urazami i kontuzjami.

Dlatego trenerzy MRS.SPORTY zalecają regularny rytm treningów -  co drugi, maksymalnie trzeci dzień, aby zyskać i utrzymać dobrą kondycję.

Kondycja poprawia się, jeżeli treningi i przerwy miedzy nimi są dobrze rozplanowane:

1 SPADEK WYDAJNOŚCI PO TRENINGU. Po każdym treningu organizm potrzebuje przerwy, aby budować wydajność. W dniach, w których nie trenujesz – przede wszystkim podczas snu – uzupełniane są zapasy energii.

 

2. EFEKT POWTÓRNEGO TRENINGU. Dzięki regularnym treningom i przerwom - mięśnie, serce i metabolizm zaczynają efektywniej pracować, a tym samym lepiej radzą sobie z obciążeniami.

 

3. REWELACYJNY DODATKOWY EFEKT. Energię potrzebną do radzenia sobie z obciążeniami organizm czerpie przede wszystkim ze zgromadzonego tłuszczu. W ten sposób treningi MRS.SPORTY pobudzają metabolizm!

 

czekamy na Was w klubie!

 

 

 

17. listopada 2014 r.
Zamknij menu