Odporność poprzez picie wody???

Piecie wody z cytryną codziennie rano nie tylko pobudza metabolizm, ale też m.in. wspomaga układ odpornościowy. Jak to możliwe?

 

Jakie właściwości ma woda z cytryną?

·   zawarte w soku z cytryny terpeny stymulują wydzielanie śliny. Napój ten usprawnia trawienie i przyspiesza perystatykę jelit.

·   woda z cytryną spowalnia wchłanianie tłuszczów z pożywienia i obniża indeks glikemiczny posiłków.

·   szklanka wody z cytryną pokrywa ok. ¼ dziennego zapotrzebowania na witaminę C, która ma znaczenie dla naszej odporności. Witamina C działa też odmładzająco…

·   napój ten pobudza do pracy nerki i pomaga w oczyszczaniu organizmu z toksyn i zbędnych produktów przemiany materii

·   już sam zapach cytryny ma właściwości pobudzające, a orzeźwiający smak w połączeniu z prawidłowym nawodnieniem zapewnia solidny zastrzyk energii

·   inne zalety wody z cytryną o poranku: obniżenie ciśnienia i poziomu cholesterolu, zapobieganie obrzękom i zapaleniom żył, odświeżenie oddechu czy poprawa koncentracji.

 

Jak przygotować wodę z cytryną?

1.       Do szklanki wody dodaj sok wyciśnięty z połówki cytryny

2.       Do wody możesz dodać kilka listków mięty, świeżo starty imbir, łyżkę miodu lub szczyptę cynamonu

3.     WAŻNE: Wodę należy wypić jak najszybciej po wstaniu z łóżka, a śniadanie zjeść nie wcześniej niż 30 minut po wypiciu wody.

05. maja 2020 r.
Zamknij menu