Sprzymierzeńcy odchudzania - dieta i treningi.

Zadajesz sobie pytanie: co będzie bardziej skuteczne – dieta czy ćwiczenia? Odpowiedź jest bardzo prosta: najlepiej połączyć oba razem, wtedy osiągniecie najlepsze efekty.

Jeśli jedynie ćwiczysz bez zmiany nawyków żywieniowych - możesz być roczarowana efektami. Stosowanie jedynie diety zniweluje poziom tkanki tłuszczowej, jednak Twoje ciało ucierpi na wyglądzie. Treningi połączone z prawidłowym odżywianiem zadziałają jednak najlepiej, mają działanie symbiotyczne, co oznacza, że jedno bez drugiego nie da 100% rezultatów.

wpływ prawidłowego żywienia na organizm

i nie chodzi tu o stałe wyrzeczenia, a o zbilansowane posiłki w odpowiednich porach i ilościach. Pełnoziarniste produkty, warzywa, owoce, orzechy, nasiona, chude białko i dużo wody – to jest to. Także czasem możesz pozwolić sobie na prawdziwą min. 70% czekoladę lub pełne cukru i tłuszczu słodkości, których przepisy znajdziesz na tej stronie. 

co zyskasz?

     

  • energię i szczęście
  • prawidłowe działąnie układu trawienia, zniwelowanie wzdęć, zaparć
  • poprawienie metabolizmu
  • utrzymanie prawidłowej wagi
  •  

wpływ treningów 

ćwicz Twoje ciało tego potrzebuje. Jesteśmy skonstruowani w taki sposób, że ciało potrzebuje ruchu albo się rozpada. 3 x w tygodniu po 30 minut pilnując tętna na poziomie 60-70%.

jakie masz korzyści z treningu?

     

  • będziesz mniej zestresowana - po treningu spada poziom kortyzolu, hormonu stresu
  • zwiększa się poziom hormonu szczęścia serotoniny
  • będziesz lepiej spać
  • będiesz lepiej wyglądać, ćwiczenia to program anty-aging
  • zwięszy się Twoja odporność, oczyszczają się płuca z bakterii, organizm oczyszcza się z rakotwórczych komórek, zwiększa gęstość kości, obniża cholesterol oraz zmniejsza ryzyko chorób serca, nowotworów czy cukrzycy
  • odchudza
  •  

 

Korzyści ze zdrowej diety i regularnych ćwiczeń?

połączenie tych dwóch czynników daje najlepsze efekty. Zdrowa dieta pomaga lepiej trenować. Dostarcza organizmowi potrzebnej energii podczas treningu, dzięki czemu możecie ćwiczyć dłużej i ciężej, co przełoży się na szybkość i wytrzymałość. Ćwiczenia natomiast pomogą Wam lepiej jeść. Zaczniecie odczuwać ochotę na zdrowe produkty będące paliwem dla Waszego ciała i po pewnym czasie zaczniecie żyć w zgodzie z tym czego potrzebuje.

22. października 2016 r.
Zamknij menu