Vorher

Agnieszka Ossowska

KLUB MRS.SPORTY Saska Kępa

Przez 7 lat mieszkałam w Nowym Jorku. W tym czasie w moim menu królowało śmieciowe jedzenie. Kilogramów przybywało i przybywało, aż postanowiłam wrócić do Polski i jednocześnie wziąć się za siebie. Byłam bardzo otyłą osobą, która miała słabe wyniki badań i w perspektywie czasu mogła się spodziewać wielu problemów zdrowotnych. Obecnie jestem zdrowa, pełna energii i radości życia. Ćwiczenia i dieta pomogły mi wrócić do normalności. Czuję się nową osobą!

Historia Agnieszki

Moja przygoda z klubem sportowym Mrs.Sporty zaczęła się ponad rok temu. Bardzo chciałam schudnąć, zmienić swój wygląd oraz stan zdrowia. Głównym celem zatem było zrzucenie jak największej liczby kilogramów, bo nie mogłam już na siebie patrzeć w lustrze. Ponieważ mam 7-letniego synka, chciałam też dotrzymać mu kroku w aktywności fizycznej. Uczęszczanie do klubu Mrs.Sporty bardzo mi w tym pomogło. Chodzę regularnie 3 razy w tygodniu.

Wysiłek fizyczny w połączeniu z dietą (którą będę już trzymać ZAWSZE!) pomógł mi zrzucić 52 kg w ciągu roku.

Czuję się inną osobą: zdrowszą i pełną energii. Moje samopoczucie znacznie się poprawiło. Czuję się zmotywowana i dowartościowana. Jestem szczęśliwa, że udało mi się tego dokonać i osiągnęłam swój cel. Klub jest naprawdę super. Jestem dowodem na to, że chcieć to móc.  Spełnianie swojego marzenia daje ogromną satysfakcję.

Trzeba tylko wierzyć w siebie, wziąć się w garść i do pracy nad sobą. Nie ma rzeczy niemożliwych. 

Rady Agnieszki

  1. Trzeba bardzo pilnować tego, co się je. Najgorsze jest śmieciowe jedzenie. Mi pozostało do zrzucenia jeszcze 8 kg, dlatego cały czas dbam o dietę.
  2. Trzeba samemu się motywować i napędzać do działania. Nikt za nas tego nie zrobi.
  3. Staraj się nie robić większych przerw w ćwiczeniach. Wypadnięcie z rytmu jest najgorsze.
  4. Fajnie, gdy uda ci się znaleźć jakąś osobę, z którą będziesz ćwiczyć. Może to być sąsiadka, mama, koleżanka czy siostra.
  5. Zdrowe jedzenie, przekąski, robienie zdrowych zakupów. Warto korzystać z list dietetycznych produktów.
  6. Baw się przepisami! Twój owocowo-warzywne soki i koktajle. Dbaj, by dobrze zbilansowana dieta na co dzień zagościła w twoim domu.
  7. Motywacja to podstawa.
  8. Staraj się każdą wolną chwilę spędzać w klubie Mrs.Sporty.
Głosuj
POWRÓT DO LISTY UCZESTNICZEK
Zamknij menu