Horoskop fitness: Lew

Urodziłaś się pomiędzy 23 lipca a 23 sierpnia? Sprawdź, czy cechy Twojego znaku zodiaku mogą zaważyć na wynikach osiąganych w sporcie!

Jako Lwica jesteś pewna siebie i uwielbiasz być w centrum uwagi. Podczas treningu lubisz być traktowana indywidualnie oraz kiedy trener może skupić się na Twoich potrzebach. Fitness w małej grupie osób pod czujnym okiem trenera personalnego wydaje się być stworzony dla Ciebie. Cenisz też sobie towarzystwo innych kobiet, więc trening w niewielkiej grupie w Mrs.Sporty powinien idealnie sprostać Twoim wymaganiom.

Lwice cechuje naprawdę ognisty temperament, który warto wykorzystać w treningu interwałowym. Ćwiczenia z użyciem sprzętu pozwolą energicznej lwicy osiągnąć 80% maksymalnego pulsu, zaś elementy treningu na stacjach odpoczynkowych wprowadzają tak lubianą przez Lwy harmonię i równowagę.

W sporcie Lwy imponują świetną wydajnością i kontrolą całego ciała, która pozwala im wykonywać nawet skomplikowane elementy treningu. W Mrs.Sporty będziesz mogła dodatkowo popracować nad wytrzymałością, elastycznością, koordynacją i równowagą, co szybko przełoży się na lepsze samopoczucie oraz więcej energii na co dzień.

Lwice uwielbiają rywalizację. Wciąż stawiają sobie nowe wyzwania i osiągają kolejne cele. Comiesięczne konsultacje z trenerem pozwolą Ci na nowo zdefiniować swoje dążenia i znaleźć tak ważną dla Ciebie równowagę pomiędzy treningiem i odpoczynkiem od niego. Stała kontrola postępów pozwala też na tworzenie indywidualnych planów treningowych oraz żywieniowych, a wizualizacja już osiągniętych efektów na nowo mobilizuje do dalszego treningu. Dzięki temu nie tylko wciąż sięgasz po więcej, ale też nie zaprzepaszczasz osiągniętych efektów przez zbyt długi odpoczynek od treningu.

NIE JESTEŚ JESZCZE KLUBOWICZKĄ MRS.SPORTY?

Skorzystaj z opieki osobistej, skutecznego treningu i szczególnej atmosfery, aby osiągnąć indywidualne cele fitness. Zapisz się na bezpłatny trening próbny >>>

Rada dla Ciebie: Zdarza się, że masz skłonność do przesady: pomimo silnej ambicji i wielkiego entuzjazmu, ważne jest, aby zwracać uwagę na powolny i ciągły wzrost intensywności treningu - dzięki temu unikniesz kontuzji.

09. maja 2018 r.
Zamknij menu